בונן, צריך להתחיל לחשוש?



לאומית: פותחים את הבית התחתון
ניב שמולי ,19/04/2015

לא רק הפלייאוף העליון צפוי ליצור מתח, גם בבית התחתון יש עניין רב מי תהיה היורדת השני בנוסף לרמלה. כפ"ס ורעננה נפגשות לקרב סופר קריטי. אשקלון תנסה להבטיח סופית הישארות מול רמה"ש שתנסה לברוח מהתחתית עוד יותר, הוד"ש מארחת את רמלה.

-- ניב שמולי --

אליצור אשקלון - א.ס רמת השרון

18:00, אולם עירוני אשקלון. מפגשי העונה: 1-1 (94:99 לרמה"ש ו-77:99 לאשקלון)

אכזבה גדולה שררה באליצור אשקלון אחרי המפלה בשבוע שעבר נגד עפולה שהוציאה אותם מהשמינייה הראשונה. הקבוצה מהדרום ככל הנראה תישאר בליגה וכל שנותר לה הוא לשחק עבור הכבוד והערך הספורטיבי. על מנת להבטיח סופית את עניין ההישארות יצטרכו בקבוצה לנצח את המשחק הביתי נגד רמה"ש שיקנה להם שקט להמשך הדרך.

"היתרון שלנו על פני השאר הוא שאנחנו עדיין במגמת שיפור", כך אמר שבוע שעבר איתי לוי, מאמן א.ס רמת השרון. הקבוצה של לוי אכן נמצאת במגמת לשיפור וניצחה בשלושה מארבעה המשחקים האחרונים שלה. יתרון נוסף של רמה" ש הוא הנסיון שיש בסגל שלה עם שחקנים מנוסים כמו רז זהביאן, קורי קאר, אור רון וצמד הזרים. המשחק מול אשקלון המדוכדכת יכול להיות עבור השרונים הזדמנות נהדרת לברוח מהתחתית בתנאי
שרעננה תפסיד.

הפועל כפר סבא - מכבי רעננה

20:00, אולם היובל. מפגשי העונה: 0-2 לכפ"ס (79:91 ו-80:64)

הפועל כפר סבא, שפגשה את רעננה בשבוע שעבר וגברה עליה, יודעת שניצחון נוסף שלה על השכנה יבטיח ככל הנראה הישארות בליגה. הצוות המקצועי מודע לעובדה שזה לא יהיה פשוט להביא את השחקנים בשיאם למשחק חשוב נוסף אבל מקווים שיצליחו בכך. בקבוצה יקוו ליציבות מדארן דורסי, יריב עמירם ועומר כהן שהפגינו יכולת טובה לאחרונה.

בדומה ליריבתה, גם מכבי רעננה יודעת שזהו משחק על עונה שלמה. הפסד של הקבוצה מפנינת השרון בתוספת ניצחון של רמה"ש עלול לסגור את הסיפור כבר בשלב מוקדם מאד. דן בנק וגיא לויצקי גמרו את העונה בעקבות פציעות והם יחסרו לקבוצה, לעומת זאת לידור עמרני ויונתן כהן יחזרו לשחק אחרי שנעדרו בשבוע שעבר. ברעננה יצטרכו לקבל תרומה ניכרת יותר מאיתי גרינבוים ויונתן לוי על מנת לאתגר את הביתיים.


מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 64:101

יום א', 19:00, עתידים. מפגשי העונה: 0-2 (62:70 ו-84:99)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();