חוסר מזל: גיא דותן ייעדר בסדרה מול יבנה
ניב שמולי ,15/04/2015

פרסום ראשון: חוסר המזל ממשיך לפקוד את הקבוצה של שרון אברהמי. אחרי ג'וליאן מילס שנפצע גם הרכז המצטיין מושבת לאחר שנקע את הקרסול והוא יחמיץ ככל הנראה את כל הסדרה מול יבנה.

-- ניב שמולי --



שאר התגובות ממשחקי אמש מחכים לכם

חוסר המזל המשווע של קרית אתא נמשך. לאחר שהקבוצה מהקריות התבשרה כי ג'וליאן מילס גמר את העונה, הבוקר התקבלה בשורה קשה נוספת כשגיא דותן, הרכז הפותח של הקבוצה, יחמיץ ככל הנראה את כל הסדרה מול יבנה. דותן נחת אמש במשחק מול ר"ג (80:73 לקרית אתא) לא טוב על הקרסול והבוקר התברר כי הוא ינוח למשך שבועיים לפחות. דותן סיפק העונה 13.3 נק', 6 אס', 3.6 ריב', ב-31 דקות כשהוא שוב מוביל קבוצה לצמרת הגבוהה של הליגה הלאומית עם יכולת טובה.

למי ששכח קרית אתא נמצאת בצמרת מהשלבים המוקדים של העונה ובסיבוב השני רשמה הפסד אחד בלבד, תוך שהיא מנצחת את כל משחקי הבית שלה לאורך כל העונה. כעת, יצטרך שרון אברהמי להסתדר בלי שני שחקני חמישייה שלו. כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה למאמן כאשר גם במדי הפועל ת"א חווה פציעה של אדריאן יוטר שמנעה ממנו לעלות ליגה.

שרון אברהמי התייחס לפציעה: "זה מבחן אדיר מבחינתנו להמשך הדרך. אנחנו ניצבים לפני הסדרה עם יבנה בלי שני גארדים שהוליכו אותנו לאורך כל העונה ונצטרך למצוא את הפתרונות לכך". כבר אתמול נשמע המאמן מוכן לסדרת רבע הגמר כשאמר: "לא משנה מי משחק ומי חסר, אנחנו נותנים הכל, רועי יחיא היה מצויין הערב, עשינו התאמות ושינויים בשיטת המשחק שלנו וזה הוביל אותנו לניצחון היום. קבוצות שיחשבו שיהיה להם קל מולנו בגלל הפציעות של שחקנים שלנו - טועים".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();