אולסטאר לאומית: הדרום ניצח, רמה"ש כיכבה ב-3 על 3
ניב שמולי ,08/04/2015

נבחרת הדרום גברה על הצפון 115:118 עם סל מכריע של אלעד הופמן. בתחרות השלשות ניצח לידור עמרני המקומי כשגבר בגמר על איגור מאיור ואיגור סימין. באירוע שפתח את הערב, הרביעייה של רמה"ש לקחה את כל הקופה וגברה בגמר על הוד"ש בדרך לאליפות ה-3 על 3 שהפתיעה לא מעט אנשים.

צילומים: אלברט דישי

אירוע האולסטאר המסורתי התקיים הערב באולם מטרווסט ברעננה כאשר נבחרת הדרום גברה על נבחרת הצפון 115:118. עוד בחצי הראשון שותפו כל השחקנים, כמו בכל משחק מסוג זה, והמחצית הסתיימה ביתרון קל לדרומים 62:65. החצי השני נפתח בריצת 3-13 לדרום שסייעה להם להחזיק ביתרון עד לתום המשחק. אלעד הופמן קלע את הסל המנצח מאסיסט של נאור שרון ושורטר החטיא שלשה קשה מחצי מגרש עם הבאזר שיכלה לשלוח את המשחק להארכה. בן אלטיט נבחר לשחקן המצטיין לאחר שהעמיד שורה סטטיסטית נאה הכוללת 21 נק' (9/10 ל-2, 1/2 ל-3), 9 ריב' ו- 5 אס'. מה שהותיר טעם קצת חמצמץ זה כמות הצופים הדלה שהגיעו לאירוע, למרות שהכניסה היתה חופשית.



בתחרות השלשות קיבלנו קרב מעניין. איגור מאיור זרק ראשון והשאיר את כולם פעורי פה עם 22 נק'. מיד לאחר מכן עלו איגור סימין שקלע 17 נק' ודודו שמריז שקצת אכזב עם 15 נק' "בלבד". לידור עמרני, הפתעת הערב, סיפק 17 נק' שהבטיחו לו מקום בגמר לאחר שרועי הובר ועידן רג'ואן קלעו 13 ו-14 נק' בהתאמה.
עוד בטרם הגמר האמין איגור מאיור שהוא "לוקח את התחרות". אלא שלידור עמרני המקומי הפתיע את כולם שסיפק סיבוב גמר מדהים בו קלע 22 נק' והשאיר את איגור סימין ואיגור מאיור מאחור עם 12 ו-9 נק' בהתאמה.

המנצח המאושר אמר בסיום: "הרגשתי טוב מאד, זה כיף גדול לזכות בתחרות. היו לי מתחרים חזקים אבל עשיתי את העבודה כמו שצריך. עכשיו אנחנו נצטרך להתרכז בליגה ולהשאיר את הקבוצה בלאומית".



האירוע שהפתיע לטובה והתקיים לראשונה היה אליפות ה-3 על 3 בניצוחם של אילן קובלסקי וערן שיין מקבוצת בן דרור שאירגנו את האירוע שמשך לא מעט תשומת לב, כאמור. בשלב הבתים קיבלנו 3 קבוצות שסיימו כראשי בית - אליצור יבנה, מכבי רעננה והו"דש. הסגנית הכי טובה היתה רמה"ש שגם קטפה לבסוף את התואר.

בשלב חצי הגמר רעננה פגשה את הוד"ש ולאחר קרב צמוד שנכנס להארכה האחרונים ניצחו 20:19. אחרי הארכה. אלון ששון יכל לנצח את המשחק, אך פספס וגם איינהורן החטיא זריקת עונשין שיכלה לנצח את המשחק כשמנגד שלשה של דולב דראפיץ' שלחה את חבריו לחגוג בדרך לגמר. בחצי הגמר השני רמה"ש גברה על יבנה 6:12.

משחק הגמר התקיים במחצית משחק האולסטאר וקיבלנו הרבה מאבקים כשהקבוצות נאבקות על כל כדור. דולב דראפיץ' המשיך ביכולת הקליעה הגבוהה, אלא שמנגד עמדו אור רון, רועי קנטור, גיא גיל ודור גולדנברג שידעו לנצח את המשחק בזכות שלשות חשובות 14:15. שחקני רמה"ש יזכו לייצג את ישראל באליפות הקבוצות שתיערך בשנה הבאה.

הקבוצה המנצחת היתה מאושרת בסיום ואור רון אמר: "האמת שלא תכננו יותר מדי. רצינו שיותר חבר'ה צעירים ישתתפו אבל יצא שגם אני הגעתי. מאד נהנינו מהתחרות הזאת ועכשיו נשאר לקוות שנישאר בליגה ונם נטוס בשנה הבאה. אולי הנצחון הזה זה סימן לבאות". רועי קנטור: "קצת ניקינו את הראש והיה כיף מאד. זה תענוג לזכות באירוע כזה".

דור גולדנברג: "היה לא קל בצבע אבל היה לי נוח בצבע כי המשחק מרווח יותר ואני יכול לעשות את מה שאני יודע הכי טוב".

מנגד, בהוד השרון התאכזבו בסיום ויקוו לנקום במחזור האחרון בו יפגשו את רמה"ש. למרות זאת אורן מנסקי התבדח בסיום: "לא התכוננו למשחק עם כדור 6, אתמול במשחק בקרית אתא עשינו הכנה קטנה עם כדור 7. בדרך חזרה הביתה התחלנו קצת לדבר ביננו ולתאם".

דולב דראפיץ': "היה חוויה אבל בסוף קצת באסה. חבל".
אלון ששון: "עכשיו אנחנו צריכים להחזיר להם ביום שלישי במשחק האחרון של הליגה הסדירה".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();