ג'וליאן מילס גמר את העונה
ניב שמולי ,06/04/2015

מכה קשה לקרית אתא: הזר, ג'וליאן מילס, ככל הנראה גמר את העונה לאחר שקרע רצועה בקרסול והוא מושבת לחמישה שבועות. הבעיה הגדולה יותר היא שמועד העברות תם ולקבוצה אין אפשרות להחתים שחקן אחר במקומו.

-- יאיר תגר --

למכה כל כך קשה לא ציפו בקרית אתא. ג'וליאן מילס, הזר הנהדר של הקבוצה ואחד האחראים הראשיים להצלחתה, נפצע בשבוע שעבר במשחק עם רמה"ש והבדיקה שביצע העלתה כי הוא גמר את העונה. מילס סובל מקרע של הרצועה בקרסול והוא עתיד לשבת בחוץ חמישה שבועות מה שלמעשה מונע ממנו לשחק בשלבים המכריעים של העונה. הבעיה הלא פחות גדולה היא שלשרון אברהמי אין כעת אפשרות להחתים שחקן אחר במקומו מאחר ומועד העברות הסתיים לפני מספר שבועות והוא יאלץ לשחק עם זר בודד עד לסיום העונה. מילס העמיד ב-24 משחקים שורה סטטיסטית של 15 נק', 8.6 ריב', 3.7 אס' ו-19.1 נק' מדד בממוצע ב-33 דקות. כזכור, קרית אתא מדורגת במקום הראשון ותפגוש מחר את הוד"ש למשחק בית אחרון בעונה הסדירה. אם אתא תנצח היא תהיה הראשונה לשמור על מאזן ביתי מושלם בעונה הסדירה מאז ברק נתניה שעשתה זאת לפני 6 שנים.

שרון אברהמי, מאמן הקבוצה, אמר לאתר ספסל: "זאת מכה קשה מאד עבורנו, ג'וליאן מילס הוביל אותנו בכל הקטגוריות וכבר מחר זה יהיה מבחן עבורנו, למרות שגם בשבוע שעבר שיחקנו קצת בלעדיו. הקבוצה שלנו לא נשברת בקלות ולמרות המכה הקשה הזאת אנחנו נבוא מחר על מנת להבטיח את המקום הראשון. אני מאמין במי שיש לנו בסגל ומחר הדקות של מילס יתחלקו בין כל השחקנים".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();