שימריז. אשקלון תמשיך לנצח?



לאומית: גליל עליון מדרימה, קרית גת עולה צפונה
ניב שמולי ,17/03/2015

המשחק המרכזי של המחזור ה-22 יפגיש את מגדל העמק וקרית גת לקרב בו המנצחת תזכה ביתרון משמעותי להמשך הדרך. גליל עליון תתארח באשקלון שתגיע עם ג'ונתן מיצ'ל, ותקווה להמשיך במומנטום החיובי.

הפועל מגדל העמק - מכבי קרית גת

יערת העמק, 19:40
בסיבוב הקודם: 80:72 למגדל העמק

עם שלושה נצחונות רצופים עומדת הפועל מגדל העמק בפני שני משחקי בית רצופים כשהמטרה בקבוצה היא לנצח את שניהם. רועי פרל ימשיך להתבסס על ההגנה החזקה שמציגים החניכים שלו שכמובן ימשיכו להתבסס על הצמד בידלר וגסטון. השילוב של לירז אריאלי מתברר עד כה כמוצלח ועושה הרושם שהוא נכנס בצורה חלקה לרוטציה.

במכבי קרית גת יודעים שנצחון במשחק הנוכחי יגדיל את המרחק בינם למגדל העמק לשני נצחונות, פער אותו יתקשו הצפוניים לסגור וכנראה יבטיח לנתי כהן לפחות את המקום השני. טרנס ווטסון, שרשם את משחקו החלש ביותר בארץ מול מגדל העמק עם 6 נק' בלבד, יצטרך להוכיח שהפעם הקודמת היתה מקרית. גל איתן עלול להיות איש המפתח של נתי כהן, בייחוד לאור היכולת הלא טובה של ליאור ליפשיץ' לאחרונה, והוא קולע 10.8 נק' בנצחונות, מול 4.3 נק' בהפסדים.

אליצור אשקלון - הפועל גליל עליון

היכל עירוני אשקלון, 19:00
בסיבוב הקודם: 90:105 לגליל עליון

ההגעה של אבי טטרו לאליצור אשקלון כנראה עשתה משהו לקבוצה שרשמה נצחון יקר בהוד השרון בתחילת השבוע. למשחק מול גליל עליון תגיע אשקלון עם חיזוק בדמותו של ג'ונתן מיצ'ל ששיחק בארץ במדי ברק נתניה בליגה הראשונה, אך לא סיים בה את העונה. דודו שמריז קלע בתשעת מחזורי הליגה האחרונים בדאבל פיגרס, אך התפקיד היותר חשוב יהיה של שחקני הפנים שיצטרכו לתת מענה לג'רמיין ג'ורדן וקוטי קלארק הנהדרים. אלן סקוורר שנמצא בכושר טוב לאחרונה, פצוע וצפוי להחמיץ את המשחק.

מנגד, הפועל גליל עליון עוד חולמת על המקום החמישי לאור ההדרדרות של ברק נתניה. הקבוצה של זיו ברתנא ניצחה בשבוע שעבר במשחק קריטי ביבנה ולא תרצה להרוס זאת עם הפסד באשקלון. בשלושת משחקי החוץ האחרונים של הקבוצה דני רובין לא הצליח לבוא לידי ביטוי וקלע רק 9 נק' בממוצע. נצחון הערב עשוי להבטיח את באופן סופי את המקום של הקבוצה בפלייאוף.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();