לאומית: משחק השלמה בין הוד"ש לאשקלון
ניב שמולי ,14/03/2015

הערב יערך משחק השלמה בין הוד"ש לאשקלון זכר לבעיות התקציביות של הקבוצה מהדרום שהספיקה להחליף את חנן הירשוביץ באבי טטרו. הוד"ש תוכל לצמצם את הפער מהמקום השמיני לשני משחקים בלבד אם תנצח ותגיע מחוזקת בשון ויינשטיין שחתם.

מכבי הוד השרון - אליצור אשקלון

עתידים, 19:30
בסיבוב הקודם: 87:96 לאשקלון

מכבי הוד השרון ידעה בטרם המשחק ביום שלישי בכפ"ס שהיא נכנסת לשני משחקי מפתח בהם תצטרך לקחת 4 נק'. אחרי שניצחה בכפ"ס תגיע הערב לעתידים אשקלון ובקבוצה יודעים שעל מנת לשמור על סיכוי לפלייאוף הם יצטרכו לנצח. לוח המשחקים של הקבוצה עד תום הסיבוב מזמן להם מפגשים עם עפולה, קרית אתא ונתניה מה שהופך את המשימה ללא פשוטה, אולם עמי נאווי וקבוצתו מאמינים ביכולתם. בקבוצה החתימו את שון ויינשטיין ששיחק במדי ברק נתניה בעונת העלייה שלה לליגה הראשונה ואף היה בסגל הקבוצה בליגת העל. תמיר שמחוני נפצע באימון שלפני המשחק בשבוע שעבר והוא ימשיך להיעדר גם מהמשחק הנוכחי. איתי קרביוב רושם עונה טובה מבחינתו וקולע 13.1 נק' במשחקי הבית של הקבוצה.

באליצור אשקלון אבי טטרו החליף את חנן הירשוביץ ויערוך את הופעת הבכורה שלו הערב. בינתיים, הקבוצה עדיין תופיע עם זר אחד אחרי שוונדל מקינז עזב לפיליפינים וטרם הובא מחליף. גם האשקלונים עוד יכולים לגנוב תיאורטית את המקום השמיני, אלא שריבוי הפציעות בקבוצה והיכולת הפושרת בתקופה האחרונה שכוללת שישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים, מורידים את הסיכויים לכך.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();