ורנון טיל. מכה כואבת לכפ"ס



לאומית: ורנון טיל גמר את העונה
ניב שמולי ,08/03/2015

מכה כואבת להפועל כפר סבא: השחקן המצטיין של הקבוצה, ורנון טיל, סובל משבר ויחמיץ את יתר משחקי העונה, דארן דורסי הוחתם במקומו. באשקלון וונדל מקינז עזב את הקבוצה וחתם בפיליפינים.

דווקא בתקופה טובה מבחינתו ורנון טיל נאלץ להפסיד את סיום העונה הסדירה אחרי ששבר אצבע ברגל במשחק האחרון של כפ"ס נגד רמה"ש. הפציעה התרחשה ברבע הראשון, אך טיל ניסה למשוך ובתחילת הרבע השלישי יצא מהמשחק ולא חזר. הזר המצטיין של כפ"ס הפגין העונה יכולת מרשימה במדי כפ"ס ורשם עד כה 22.4 נק', 10.5 ריב', 6.9 אס' ב-15 משחקים. עבור הקבוצה מהשרון הפציעה של הפורוורד מהווה מכה אנושה לסיכוי להגיע לפלייאוף העליון שממנו היא רחוקה 3 נצחונות.

בכפ"ס מיהרו למצוא לורנון טיל מחליף כשהחתימו את דארן דורסי, בוגר מכללת דקוטה, שמגיע אחרי שעבר מספר תחנות בדרוום אמריקה כשהאחרונה היא ארגנטינה.

דרור בריגר, מאמן הפועל כפ"ס: "מכה גדולה עבורנו, לדעתי הוא הגיע לרמה של MVP עם כל הכבוד לשאר שחקני הליגה. הוא לקח אותנו מכלום והביא אותנו לקבוצה ברמת צמרת שיכולה לנצח כל אחת".

בהוד השרון תמיר שמחוני שנעדר בשבועיים האחרונים בעקבות פציעה בשריר ההמסטרינג חזר להתאמן וצפוי לקחת חלק במשחק הקבוצה בשלישי.

באליצור אשקלון וונדל מקינז, שחקנה המצטיין של הקבוצה עד כה, עזב בעקבות בעיות כלכליות וחתם בפיליפינים. מרכוס מור שהיה פצוע לאחרונה צפוי לחזור ולשחק ביום שלישי במשחק מול אליצור רמלה.

בהוד השרון תמיר שמחוני שנעדר בשבועיים האחרונים בעקבות פציעה בשריר ההמסטרינג חזר להתאמן וצפוי לקחת חלק במשחק הקבוצה בשלישי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();