לאומית: יבנה וגליל ראש בראש
ניב שמולי ,07/03/2015

אליצור יבנה והפועל גליל עליון יפגשו במשחק שיפתח את המחזור ה-21 בליגה הלאומית כששתיהן שואפות להשיג מקום גבוה ככל האפשר לקראת הפלייאוף. שתי הקבוצות באות במומנטום חיובי והמנצחת צפויה לקבל יתרון משמעותי בהשגת המקום השישי.

--ניב שמולי--

אליצור יבנה - הפועל גליל עליון

שבזי, 19:00
בסיבוב הקודם: 82:101 לגליל עליון

לאחר שפתחה את העונה עם מספר הפסדי בית נראה שבשבועות האחרונים אליצור יבנה יכולה לסמן וי בנושא. הקבוצה של אוהד יתום מגיעה למשחק עם ארבעה נצחונות רצופים במשחקי הבית ותרצה להאריך את הרצף. מארק טינדל נמצא בשבועות האחרונים בכושר נהדר וגם הפעם צפוי להיות הסטופר ההגנתי, ביחד עם אדופיה. 10 שחקנים נמצאים ברוטציה של הקבוצה מהשפלה כשאוהד יתום אמר בשבוע שעבר ש"אנחנו נמשיך לשתף כמה שיותר שחקנים ולהיעזר בספסל גם מבחינה הגנתית". יניב סולומון חתם בקבוצה, אך נפצע באחד מהאימונים הראשונים שלו בקבוצה וצפוי לחבור לקבוצה בעוד מספר שבועות. אליצור יבנה קולעת בממוצע בכל רבע מעל 20 נק'.

הפועל גליל עליון אמנם הסתבכה במשחק הקודם מול אליצור רמלה, אך ידעה לצאת ממנו עם נצחון שהיה השלישי ברציפות. הפועל גליל עליון ידועה כקבוצה שאוהבת לרוץ וקולעת הרבה נק' והשבוע היא תפגוש מולה קבוצה זהה. ג'רמיין ג'ורדן השתלב בצורה טובה בקבוצה ומוריד 12.5 ריב' למשחק וביחד עם קלארק וקזרנובסקי יוצרים קו קדמי מוכשר מאד. במקרה של נצחון או הפסד עד 19 הפרש תשיג גליל יתרון על יבנה במקרה של שיוויון ביניהן. גליל עליון קולעת 8.1 שלשות בנצחונות, לעומת 5.8 בהפסדים.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();