עפולה בקרית אתא
ניב שמולי ,03/03/2015

המשחק המרכזי של המחזור ה-20 בליגה הלאומית יפגיש את המוליכה קרית אתא עם עפולה שתחפש נקמה על ההפסד בסיבוב הקודם. דאליס ג'ויינר שרשם באותו משחק שיא שלילי בנק' יהיה חייב להציג משחק טוב יותר.

--יאיר תגר--

עירוני קרית אתא - הפועל עפולה

רמז, 19:00
בסיבוב הקודם: 80:71 לקרית אתא

היה ברור שרצף הנצ' של עירוני קרית אתא ייעצר מתישהו, אבל בטח לא חשבו שם שזה יקרה דווקא בכפ"ס ועוד שבוע אחרי הניצחון הגדול על מכבי קריית גת שהעלה את נציגי הקריות לפסגה. למרות ההפסד המאכזב בשרון, המארחת עדיין במקום הראשון אבל כשמולה תעמוד השבוע אחת מהמועמדות הבולטות לעלות לליגת העל, אתא חייבת להימנע מהפסד נוסף שיכול להוריד אותה מהאולימפוס. ההגנה של נציגת הקריות, השנייה בטיבה בליגה (סופגת 79.8 נק' למשחק), תצטרך להציג פעם נוספת את האיכויות ההגנתיות הגבוהות שלה כדי להוריד את השחקנים הנ"ל של עפולה מהממוצעים שלהם. אתא מובילה את הליגה בריב' למשחק עם קרוב ל-43 כאלה ותצטרך להמשיך לשמור על כך. מצד שני, שחקניו של אברהמי יהיו חייבים להיות מרוכזים באופן הכי מקסימלי שיש בהתקפה בהתחשב בעובדה שהאורחת מחזיקה בממוצע החטיפות הגבוה בליגה - 11.2 למשחק. כמו כן, המארחת ממשיכה לקלוע באחוזים נמוכים מהקו (68.7 אחוז בלבד), נתון שיהיה חייב להשתפר, בטח כשהפלייאוף כבר ממש מעבר לפינה. כאמור, האיש שבתמונה, דאליס ג'ויינר, רשם בסיבוב הקודם רק 3 נק' (1/6 ל-2) מה שמהווה עבורו שיא שלילי העונה ויצטרך להפגין יותר אסרטיביות בצבע. לפני המשחק קרית אתא תערוך טקס מיוחד לשחקני עבר שלה, אחד מהם רז מנשה, שלפני שבוע ערך את הבכורה שלו בעפולה.

קשה לומר שהפועל עפולה מבריקה העונה בהתחשב בציפיות הגבוהות ממנה בתחילת העונה. ולמרות זאת, קבוצתו של הוד בן-הרצל רחוקה משחק אחד מהפסגה כשנצחון שלה השבוע על אתא ביותר מ-9 הפרש בתוספת להפסדים של נתניה ומגדל שנמצאות מעליה, יקפיצו את עפולה עד למקום השני בטבלה. לשם כך, האורחת תצטרך את התרומה הרגילה מצמד הזרים לאבו את שורטר, כמו גם יכולת טובה של הישראלים שלה. רז מנשה, שהתחיל את העונה בהפועל חיפה מהליגה הארצית, צורף בשבוע שעבר לעפולה וכבר במשחק הבכורה שלו בשלישי שעבר נגד אליצור יבנה סיפק 9 נק', כולן מהשלוש ללא אף החטאה. בן הרצל אמר על מנשה לאחר אותו משחק: "הוא מוסיף לנו המון ניסיון, קליעה משלוש, פוסט אפ וכעת יש לנו עוד אופציות, מה שיעזור לנו גם מבחינה הגנתית". בהתחשב בעובדה שעפולה היא החוטפת הטובה בליגה, מנשה יכול רק להוסיף להגנת הקבוצה מהעמק, כמו גם טונות של ניסיון בהתקפה. לאבו וקרני יצטרכו להביא אקסטרה מחויבות ומלחמה לצבע, בטח כשיפגשו את דאליס ג'ויינר, תומר גינת וג'וליאן מילס, שאחראים לכך שהמארחת ראשונה בליגה בריב' למשחק. עם יכולתה הקטלנית בחטיפות, האורחת צריכה לסמן את רכזה של אתא גיא דותן, לו יש העונה 4.4 אב' למשחק (שני בליגה). במידה ועפולה תוציא אותו מהמשחק, ההתקפה של אברהמי תתקע וזה יעזור מאד לחניכיו של בן-הרצל לצאת מאזור הקריות עם הניצחון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();