בריגר. נצחון ענק אמש.



איתי לוי: "אנחנו הקב' הטובה בליגה"
ניב שמולי ,25/02/2015

על הציטוט בכותרת חתום המאמן של רמה"ש שממוקם במקום ה-12, אך מי שאחראי על הפתעת המחזור הוא האיש בתמונה, דרור בריגר, שניצח את קרית אתא. הוד בן הרצל מרוצה מהצירוף של רז מנשה וזיו ברתנא גאה בחניכים שלו שידעו לנצח משחק צמוד. הליגה הלאומית ממשיכה להיות מותחת ובפנים מחכים לכם התגובות ממשחקי אמש.

-- השתתפו בהכנת הכתבה: ולדי מויסייב, מתן בן עוז, שלום סיונוב --

כפ"ס שוב היממה קבוצת צמרת


האיש בתמונה, דרור בריגר, חתום על הנצחון של משחקי המחזור ה-19 בליגה הלאומית כשקבוצתו גברה על קרית אתא וקטעה לה רצף של 8 נצחונות רצופים. ורנון טיל שקיבל 3 עבירות עם תחילת המשחק סיים כקלע המוביל של כפ"ס עם 33 נק' ו-9 ריב' בדרך לנצחון 77:82. קרית אתא סבלה מיום קליעות לא מוצלח, אך שומרת על המקום הראשון בזכות הנצחון הגבוה על קרית גת.

דרור בריגר ששוב ניצח קבוצה מהצמרת ניסה להסביר את התופעה: "עובדתית זה נכון אז כנראה שיש בזה משהו. אני לא יודע לומר אם זה מוטיבציה או שלי כמאמן שאני מת על המשחקים האלה או השחקנים. השבוע אכלתי את השחקנים על אגרסיביות ואסרטיביות, במשחקים הקודמים דווקא בחירת הזריקות שלנו היתה רעה והובילה להפסדים והפעם השתפרנו בזה". על ורנון שספג אמש 3 עבירות עם תחילת המשחק אמר "לפעמים יש החלטות שצריך לקבל והרגשתי שצריך להשאיר אותו. אני וורנון מדברים המון על המשחק וקשה לו מאד לצאת החוצה, הוא צריך להיות הרבה זמן על המגרש והוא בא חד מאד אתמול". בריגר הוסיף ואמר כי "אנחנו יכולים לעמוד מול כל קב' וצריך לשפר את הנתונים הסטט' היבשים - אם 4 שחקנים לפחות יקלעו בדאבל פיגרס, נקלע טוב מהעונשין ונצמצם את האיבודים אנחנו יכולים להתחרות מול כל קב' בליגה והישראלים הובילו אותנו לנצחון. כעת אנחנו לפני שני משחקי עונה (רמה"ש והוד"ש) ונקווה לנצח אותם".

"רון סבג צריך להיות אחד הרכזים המובילים בליגה"


ברק נתניה לא הצליחה לנצל את ההפסד של קרית אתא ונוצחה גם היא ע"י גליל עליון 85:83. לאחר שבשבוע שעבר הקבוצה של עידן פלדה ניצלה מהפסד אחרי החטאה של עמית גרשון, הפעם אנטון קזרנובסקי קלע ג'אמפ שוט אחרי הוצאת חוץ. למאריגני עוד היתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה אחרי מסירת קואסט-טו-קואסט, אך הוא החטיא ליי אפ די נוח.

זיו ברתנא: "אני גאה בשחקנים שידעו לצאת מהתקופה הקשה שהיתה לנו. אנחנו במגמת שיפור ודיברנו על זה אחרי רצף ההפסדים שאנחנו מבצעים את הדברים נכון ואני שמח שרואים זאת בתוצאות. כעת אנחנו לפני שני משחקים שהם בגדר משחקי עונה ונצטרך לנצח אותם. מילה טובה מגיעה לקהל שלנו שהפך את המשחק אתמול למשחק בית". על רון סבג שהיה נהדר אתמול אמר עם 17 נק' ו-6 אס' מול איבוד אחד אמר ברתנא "רון צומח לנו מול העיניים וצריך להיות אחד הרכזים המובילים בליגה. הוא משפיע על המשחק שלנו המון ומה שהכי כיף זה שככל שיש עליו יותר אחריות הוא לא בורח ומוכיח את היכולות שלו".

עידן פלדה: "מאז שברנדון בראון בא עשינו רצף יפה אבל כיאה לקבוצה בליגה השנייה היתה ירידת מתח וזה טבעי. החבר'ה יירדו כעת לקרקע וזה חלק מהעניין. אני הרגשתי את זה בשבוע האחרון שאנחנו לא בשיא והנפילה עומדת לבוא, אבל שוב זה לגיטימי. העונשין אתמול הרג אותנו אבל אחרי חודש וחצי אדיר הגיעה הנפילה. בתחילת העונה לא חלמנו להיות במצב שאנחנו בו כיום וכעת יש לנו שני משחקים מאד מאד חשובים מול יבנה וקרית אתא".

"צריכים להגיע לפלייאוף הכי קשוחים שיש"


הפועל עפולה לא עשתה הנחות לאליצור יבנה וכבר מתחילת המשחק הראתה שהנצחון ישאר אצלה בבית. דיוויד לאבו ושאנון שורטר הובילו את קלעי המנצחת עם 29 ו-22 נק' בהתאמה ועזרו לקבוצתם לנצח 86:97. יבנה מנגד, קלעה 11/23 בלבד מהקו ונפלה למקום השמיני. כבר בשבוע הבא תפגוש יבנה קבוצת צמרת נוספת בדמותה של ברק נתניה.

הוד בן הרצל היה מחויך בסיום: "יבנה קבוצה שקשה מאד לטפל בה, יש לה הרבה בטחון ויכולת קליע ברמה גבוהה. היינו צמודים לתכנית משחק ואני שמח שעשינו את זה". על ההצטרפות של רז מנשה "הוא מוסיף לנו המון נסיון, קליעה משלוש, פוסט אפ וכעת יש לנו עוד אופציות ואני מאמין שזה יעזור לנו גם הגנתית". על המשך הדרך אמר הוד בן הרצל: "אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף הכי קשוחים שיש ומשם נתקדם הלאה".

אוהד יתום התאכזב בסיום ואמר: "זה לא היה המשחק שלנו. לא עבדנו מספיק בשביל איגור מאיור וגם הגנתית נפלנו. זה משחק שמאד לא מאפיין אותנו וזה שכר לימוד, למרות זאת אני עדיין מרוצה מלא מעט דברים. נצטרך להגיע לפלייאוף הכי חזקים שרק אפשר".

קרית גת התאוששה


גם בקרית גת קיבלנו משחק צמוד. הקבוצה האורחת ביצעה קאמבק לקראת הסיום וקיבלה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה אולם קורי קאר זרק מוקדם מדי (9 שניות לסיום) ולא הצליח לייצר נק' כשמהעבר השני אלעד הופמן (16 נק') קלע 4 זריקות עונשין חשובות.

נתי כהן אמר בסיום: "זה נכון שאנחנו עושים את זה קשה כל הזמן. אמנם זה קלישאתי, אבל אנחנו צריכים להשתפר. יש ליגה מאד שיוויונית ואין אף קב' מעל הליגה. אני מסתכל על הכוס המלאה וזה הנצחון היום, את בדק הבית אנחנו עושים גם אחרי נצחונות וגם אחרי הפסדים". על השינויים בזמן האחרון שיתכן ופגעו קצת בקרית גת אמר כהן כי "כל שינוי דורש זמן. זה פוגע בשטף ובמרקם הקבוצתי. כמובן שאנחנו לא נהנים מזה אבל צריך לחבר אותו (רלפורד) בזמן שהרכבת דוהרת. היום רלפורד לא היה טוב התקפית אבל כשיחזור השטף שלנו הוא יהנה מזה, הגנתית הוא היה טוב היום".

גל איתן: "אנחנו התכוננו לזה שהם (רמת השרון) תמיד יכולים לעקוץ ברגע האחרון ובאמת במקום לסיים את המשחק יותר מוקדם אנחנו התקשקשנו איתם. הגענו למשחק צמוד אבל היו חלקים טובים במשחק ששיחקנו הגנה חזקה ורצנו ואני שמח שניצחנו בסוף".

איתי לוי היה כעוס בסיום: "קורי קאר עשה ההפך ממה שדיברנו בפסק הזמן ובטח בטח שלא קיבל הוראה לזרוק 9 שניות לסיום. אם לפני המשחק היית אומר לי שנקבל כדור אחרון בפיגור 2 אני היתי חותם על זה". לוי המשיך והוסיף בבטחון "אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה וגם יותר מקרית גת. השחקנים צריכים לבצע את ההוראות".

"אנחנו קבוצה בלתי צפויה"


אליצור רמלה פתחה טוב את המשחק אתמול ושוב היה נראה כי יש תקווה להפתעה, אך מגדל העמק הצליחה להשתלט על המשחק ולנצח 110:93. 5 קלעים בדאבל פיגרס של המנצחת גברו על 31 נק' של בילי ווייט. מגדל העמק קלעה ב-70 אחוז ל-2 וב-46 אחוז מחוץ לקשת וכשקולעים באחוזים כ"כ גבוהים גם 19 איבודי כדור לא יכולים לשנות את זהות המנצחת.

רועי פרל מאמן מגדל העמק שרחוק משחק אחד בלבד ממקום ראשון אמר בסיום המשחק אמש: "אנחנו קבוצה בלתי צפויה, פעם מנצחים ופעם מפסידים. אנחנו לא זילזלנו ברמלה שהיא קבוצה התקפית נהדרת והגנתית קצת פחות. נקלענו לפיגור במחצית הראשונה ואני שמח שידענו לחזור מזה בריצה שלנו ברבע השלישי. עדיין יש לנו חוסר יציבות גם בתוך החלקים במשחק אבל אסור לשכוח אנחנו קבוצה מאוד צעירה וחוץ מנועם מטלון כולם כאן חבר'ה צעירים אבל רק ככה נלמד ונשתפר". על ההגעה של לירז אריאלי אמר "זה מאוד יעזור לנו כי לדעתי אנחנו מאוד קצרים דווקא בגארדים שכל פעם מישהו אחר פצוע ולירז הראה כבר כמה ניצוצות במשחק היום".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();