רועי פרל. לא נתן לר"ג להתקרב



לא עזר הפעם חילופי המאמנים
ניב שמולי ,10/02/2015

הפועל מגדל העמק אירחה את עירוני רמת גן שנפרדה מאורן אהרוני בשבוע האחרון. על הקווים עמד העוזר שלו, אבל לא היה ברור מי באמת מנהל את המשחק. שליטה מוחלטת של מגדל העמק עם משחק מצוין של כריס גאסטון לא השאירו ספקות, לגבי הניצחון של המקומיים, 81-60 בסוף המשחק.

-- ערן פז --

מגדל העמק עלו עם זיו בן צבי, כריס גאסטון, קלי ביידלר, נועם מטלון וגל טסלר. מנגד האורחים מרמת גן עלו עם ינעם אירם, עודד שעשוע, דראגן בנדר, בן אלטיט ונמרוד לוי.

מגדל העמק פתחה טוב מאד את המשחק גם מבפנים וגם מבחוץ עם שלשות של גל טסלר. האורחים מרמת גן נראו מבולבלים ונרגשים, אולי בגלל נוכחותו של ניקולה וויציץ' ביציע או בגלל העוזר הצעיר, וליקו פרוביץ' של אורן אהרוני, שהפך בתוך כמה ימים למאמן הראשי שלהם, עד שהם ימצאו מאמן קבוע לשארית העונה. בכל מקרה, כבר אחרי ארבע דקות בתוך המשחק, הם מצאו עצמם רודפים אחרי המקומיים בהפרש דו ספרתי. פסק זמן וחילופים בלתי פוסקים אצל האורחים, כמעט ולא שינה דבר. מגדל העמק המשיכה להוביל ולשלוט בקצב המשחק. בסוף הרבע הראשון, 27:13 למגדל העמק.

הרבע השני היה המשך לראשון. מגדל העמק המשיכה לברוח ורמת גן נראתה אובדת עצות. רכבת החילופים אצל האורחים נמשכה והפעם גם קיבלו שחקני ספסל נוספים, אור לאומני ואדם הוניג, אפשרות להוכיח את עצמם אבל לרמת גן לא היה מענה למשחק הפנים של מגדל העמק. ביידלר וגאסטון הרגישו חופשיים לעשות כרצונם מול עמית תמיר, אלטיט ובנדר. חמש דקות לסיום הרבע השני, מגדל העמק כבר הגיעה לעשרים הפרש, עם 37:17. רמת גן עברה לאזורית אבל זה לא עזר ומגדל העמק שמרה על ההפרש, כולל גג אדיר של ביידלר על בן אלטיט שהעיר את הקהל המקומי. במחצית 49:25 למגדל העמק.

הרבע השלישי נפתח עם המון אנרגיות אצל האורחים. עמית תמיר עם סבלנות בהתקפה ודומיננטיות בהגנה נתן תקווה מסוימת, אבל מגדל העמק בעזרת גאסטון הבהירה פעם נוספת לאורחים שאם הם רוצים לחזור למשחק, זה יהיה רק דרך הצבע. רמת גן המשיכה לא רק להחטיא בצבע מתחת לסל, אלא גם לאבד כדורים בהתקפה. גאסטון ניצל זאת עד תום עם סלים וגם הטבעה שהקפיצה את הקהל המקומי. 63:38 למגדל העמק בסוף הרבע השלישי. ברבע הרביעי לא הרבה השתנה על המגרש והמשחק נכנס לקצב של משחק אימון. מגדל העמק כבר הגיעה לעשרים וחמש הפרש, הספסל של רמת גן נראה עייף ורק רועי פרל היה דרוך ומוכן לכל מהלך של קבוצתו. ייאמר לזכות קבוצתו שהיא לא ירדה בקצב המשחק לכל אורכו. בסיום 81:60 למגדל העמק שלא היה בספק מהרגע הראשון במשחק.

רמת גן נראתה לא טוב וחסרת אונים מול מגדל העמק. לאחר עזיבתו של אורן אהרוני, נראה כי עוזר המאמן שלו וליקו פרוביץ מתקשה להסתגל למעמד החדש שלו על הקווים. במהלך המחצית הראשונה כאשר רמת גן איבדו כדורים ונראו מבולבלים, היה אפשר לשים לב גם לחוסר התיאום על הספסל כאשר אבי אבן ופרוביץ' סימנו לא פעם, הוראות מנוגדות לשחקנים. גם במחצית השנייה נראה היה שהצעירים של הקבוצה מצליחים להחזיר את הקבוצה, אבל שוב, היה חסרה הדמות הדומיננטית על המגרש שתשלוט בזה.

מילים טובות מגיעות לרועי פרל ושחקניו. מרגע הקפצת הכדור של השופט בתחילת המשחק, הם לא נתנו לרמת גן שום סיכוי בשני צידי המגרש. יפה היה לראות את טסלר צולף מבחוץ ואת גאסטון וביידלר מבהירים פעם אחר פעם לגבוהים של רמת גן (תמיר, אלטיט ובנדר) שהם יצטרכו לעבוד קשה מולם כדי להירשם בדף הסטטיסטיקה.

קלעים:
למגדל העמק: כריס גאסטון 26 נק', נועם מטלון 18 נק', קלי ביידלר 9 נק' (12 ריב', 6 אס'), זיו בן צבי 8 נק' (11 אס'), מקסים קיקוס וגל טסלר 8 נק' כ"א, אור פלבניק ואור עידה 2 נק' כ"א.

לרמת גן: דרגן בנדר 10 נק', עמית תמיר ואדם הוניג 9 נק' כ"א, בן אלטיט ונמרוד לוי 7 נק' כ"א, ינעם אירם ואור לאומי 6 נק' כ"א, גל גילינסקי 4 נק', עודד שעשוע 2 נק'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();