אהרוני סיים את תפקידו ברמת גן
ניב שמולי ,06/02/2015

לאחר חצי עונת בכורה בעירוני ר"ג וכמאמן ראשי בבוגרים עזב אורן אהרוני את הקבוצה. המאמן נפרד מהשחקנים באימון הקבוצה אמש וטרם הוחלט מי יחליפו בתפקיד. אהרוני הוא המאמן הרביעי שמסיים את תפקידו העונה

-- אורן לוי --


רמת גן בלי אורן. אורן אהרוני, מאמן עירוני רמת-גן, התפטר אמש מתפקידו מסיבות אישיות והוא המאמן הרביעי שמסיים את תפקידו לאחר ראובן רבינוביץ', אוהד גל ודן ג'י. לאחר ההודעה, נפרד אהרוני משחקני הקבוצה באימון הערב ואלה קיבלו את הודעתו בתדהמה.

אהרוני קיבל העונה את המפתחות לניהול הפרוייקט שנבנה בזיסמן וכולל טיפוח צעירים שגדלו בנוער של מכבי ת"א כשהכוכב הראשי הוא דרגן בנדר. אגב, לאחרונה ירדה כמות הדקות של הקרואטי ובשלושת המשחקים האחרונים ראה הקרואטי פחות מ-20 דקות.

כאמור, מאמן הנוער של הצהובים לשעבר הפתיע בהחלטתו את השחקנים ואנשי והקבוצה וזה במיוחד לאחר הנצחון בכפר בלום נגד גליל. נכון לעכשיו טרם מונה לו מחליף. יש לציין שבמהלך העונה לא הצליחה הקבוצה לשמור על יציבות וסבלה מפציעות של שחקני מפתח כמו קוואמה וון (יחזור בעוד כשבועיים) ועודד שעשוע שנעדר עקב פציעה בעין. בנוסף, לאתר "ספסל" נודע שהחיבור בין המאמן לשחקנים לא צלח.

רמת גן ממוקמת במקום השביעי בליגה עם מאזן של 9 נצחונות מול 7 הפסדים וככל הנראה תהיה בפלייאוף העליון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();