"ביצענו את ההוראות של נתי כהן ברמת השלמות"
ניב שמולי ,28/01/2015

נתי כהן היה מרוצה מהחזרה של קבוצתו בדרך לנצחון על עפולה. עמי נאווי חגג את החזרה לזיסמן עם נצחון צמוד ודרור בריגר סיכם את אירועי אתמול: "זה היה יותר הזוי ממדהים". תגובות נוספות בפנים.

משחק הצמרת בין קרית גת לעפולה הבטיח לא מעט וגם קיים. האורחת שוב הציגה סגל קצר של שישה שחקנים (לא כולל 4 דק' של אליה סרור) ובסיום נכנעה 79:86. הנצחון של קרית גת מבסס את מעמדה במקום הראשון ומקנה לה יתרון במאבק פנימי על העפולאים אחרי שבסיבוב הראשון הפסידו 76:82.

נתי כהן שיבח את שחקניו: "מגיע לחבר'ה שאפו. אחרי חצי ראשון בו איבדנו 13 כדורים והיינו לא מתואמים, החצי השני היה הרבה יותר טוב". כהן המאושר המשיך בפרגון לחניכיו - "הצלחנו לעצור אותם בזכות הגנה טובה והרבה עצירות ואחרי התחלה קטסטרופלית הם (השחקנים) מצאו את הדרך לנצח. רוצה להיות גאה בהם, לתת הרבה קרדיט ולהסתכל על חצי הכוס המלאה וזה הנצחון וגם ההפרש".

אלעד הופמן סיפק עוד משחק גדול והביא את הנסיון שלו לידי ביטוי כשקלע 23 נק': "ההגנה בחצי השני היתה אדירה ובזכותה נצחנו. ידענו שנקלע הרבה נק' כי אנחנו קבוצה התקפית טובה". הופמן הוסיף ש"אחרי חצי ראשון לא טוב התחלנו את החצי השני מאד מפוקסים. ביצענו את ההוראות ברמת השלמות".

הוד בן הרצל
: "היה משחק ברמה גבוהה מאד, למעט איבודי הכדור. הופענו יפה מאוד מחצית ראשונה,היינו במשחק,מחצית שנייה יצאנו משליטה ואיבדנו הרבה מדי כדורים ובנוסף זריקות לא נכנסו לנו". על איבוד ההפרש מהמשחק הראשון אמר כי "בהתקפה האחרונה רצינו שלשה אבל הלכנו פנימה בסוף ובפסקי הזמן האחרונים דיברנו על ההפרש. בסך הכל עשינו עבודה נהדרת למעט הדקות שיצאנו מפוקוס".


עמי נאווי חגג בזיסמן

עמי נאווי עבר בקיץ האחרון למכבי הוד השרון לאחר שנתיים מוצלחות בעירוני רמת גן ואתמול הוא ניצח בזיסמן בזכות משחק נהדר של ג'רמי אלן שקלע 28 נק' ורבע אחרון מטורף בו ניצחו האורחים 27:11 סיפק נצחון שני רצוף להוד"ש 78:76. "זה היה משחק מבחן עבורנו", סיכם עמי נאווי והוסיף "לא שיחקנו טוב בחצי הראשון אבל במחצית דיברתי עם השחקנים ורציתי שיראו אופי עד סוף המשחק וזה מה שחולל את השינוי ואין מאושר ממני על כך".

מנגד, עירוני רמת גן רשמה הפסד ביתי חמישי בשמונה משחקים. דרגן בנדר סחב 4 עבירות מתחילת הרבע השלישי ושיחק 20 דקות בלבד. מי שחיפה על היכולת הלא טובה של הקרואטי היו בן אלטיט (20 נק') ואור לאומי (11 נק'), אך זה לא הספיק לנצחון. קוואמה וון ועווד שעשוע לא שיחקו.

אורן אהרוני סיכם: "נתנו לג'רמי אלן להשתלט על המשחק והרבע האחרון שלנו היה היה לא טוב. כנראה שבלי קוואמה וון ועודד שעשוע זה יותר מדי בשבילנו, זה קרה לנו גם נגד רמלה".


טירוף בכפר סבא

אחד המשחקים היותר מוזרים שראינו התרחש אמש בכפר סבא לאחר שקוטי קלארק ספג עבירה טכנית בזמן שחברו לקבוצה, דני רובין, עמד על קו העונשין 7 שניות לסיום. כפר סבא קיבלה זריקת עונשין וכדור אחרון בפיגור 3 ורועי הובר קבר שלשה ששלחה את המשחק להארכה ומשם כפ"ס לא הביטה לאחור. גליל עליון יכולה לבוא בטענות לעצמה אחרי שברבע האחרון ספגה 36 נק', אולם גם השופטים תרמו לכך עם 3 שחקנים שיצאו ב-5 עבירות. אגב, במשחק נשרקו 57 עבירות.

דרור בריגר, מאמן הפועל כפר סבא היה מרוצה בעיקר מהתוצאה: "לא שיחקנו טוב היום ואמרתי את זה לשחקנים. מאד חששנו מהמשחק הזה כי ידענו שגליל מגיעים עם זר אחד וישמרו בצורה שתקשה עלינו ולא הגבנו טוב". בריגר יכול להיות מרוצה לא רק מהתוצאה, אלא גם משני הצעירים, הובר וטרוצקי: "בשבילי לראות אותם מנצחים את המשחק שווה את כל התקפי הלב שלי. הליגה הזאת קשה ואנחנו נישאר צנועים נתמודד כל משחק וניתן פייט לכל קבוצה ונראה מה יהיה. המשחק היום היה הרבה יותר הזוי ממדהים".

מבול של נקודות באשקלון

אליצור אשקלון ואליצור יבנה סיפקו לנו את אחד המשחקים היותר התקפיים שנראה בארצנו. שתי הקבוצות קלעו ביחד 25 שלשות (שתיהן מעל 50 אחוז), מסרו 48 אסיסטים וסיפקו 258 נק' מדד. ההגנה של מארק טינדל על וונדל מקינז ברבע האחרון בתוספת משחק אחראי של נאור שרון (9 אסיסטים מול 2 איבודים) נתנה ליבנה נצחון חשוב ששם אותה בעמדה טובה לפלייאוף. באשקלון קיבלנו את דודו שמריז שחזר מפציעה בקרסול וצמד הזרים, מור ומקינז, שקלעו ביחד 87 נק' ו-12 שלשות, אך כאמור זה לא הספיק ויבנה רשמה נצחון חוץ נוסף 117:110.

אוהד יתום היה מחויך בסיום: "במחצית אמרתי לחבר'ה שכל קבוצה אחרת שחוטפת כ"כ הרבה במשחק חוץ לא היתה שורדת, אשקלון היו ב'זון' מטורף היום אבל אנחנו לא נשברנו. בחצי השני שמרנו טוב יותר והחבר'ה שלנו עם האופי שלהם, החיבור והגיבוש עשו את הנצחון". על תרומת הספסל אמר יתום "קיבלנו תרומה מכמה שחקנים היום שמאד עזרה לנו כמו בן שוהם, מיכאל זלמנוביץ', חיים אליאספור, יוני דוד ובעיקר האנרגיות שלנו עשו את ההבדל והקנו לנו נצחון חשוב". על המשך הדרך ציין יתום: "נכון לעכשיו אנחנו בשמינייה וחושבים עוד יותר קדימה ושבוע הבא יש לנו משחק חשוב מול רעננה ונצטרך לייצר המשכיות".

השחקן המצטיין אמש, נאור שרון אמר: "ידעתי כמה שזה משחק חשוב ואני שמח ששיחקתי בהתאם לחשיבות המשחק, היום זה אני בשבוע הבא זה יהיה מישהו אחר".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();