רעננה נפרדה מרבינוביץ'
ניב שמולי ,15/01/2015

הנהלת מכבי רעננה החליטה להיפרד מראובן רבינוביץ' לאחר סוף הסיבוב הראשון כשהקבוצה ממוקמת במקום ה-11 עם 4 נצחונות. המאמן שנמצא שנים רבות במועדון ימשיך במחלקת הנוער. בנוסף, הקטפן אור שאלתיאל עזב את הקבוצה לטובת העולם העיסקי.

ראובן רבינוביץ' ומכבי רעננה כבר לא. הנהלת הקבוצה החליטה להיפרד הערב מהמאמן שהעלה אותה מהליגה הארצית בשנה שעברה כבר בתום הסיבוב הראשון. רעננה רשמה בשבועות האחרונים שלושה הפסדים רצופים וביום שלישי הפסידה לכפר סבא במשחקו האחרון של רבינוביץ'. למעשה זהו המאמן השני שמסיים את דרכו בליגה כאשר הראשון היה אוהד גל שעזב את אליצור רמלה בשלב מוקדם יותר.

רביניבויץ' נמצא כ-15 שנה במועדון הרעננה. ב-05\04 הוביל את קבוצת הילדים של המעדון לגמר אליפות המדינה וב-12\11 זכה בגביע המדינה. כמו כן אימן במשך 3 שנים את קבוצת הנוער לאומית, איתה הגיע עד חצי גמר הפליאוף, ואת נבחרת התיכון של מטרווסט רעננה שהגיעה לגמר ליגת העל לתיכונים.

את תגובתו של רבינוביץ' לא ניתן היה להשיג והיא תפורסם כשתתקבל.

בנושא אחר, אור שאלתיאל, קפטן הקבוצה, הצטרף לעולם העסקים ועזב את רעננה. כזכור, שאלתיאל שיחק בקבוצה במשך שלוש וחצי העונות האחרונות והיה שותף לעלייה לליגה הלאומית וכן לזכיה בגביע האיגוד.

הודעת מועדון עירוני רעננה: "עירוני רעננה החליטה על סיום עבודתו של מאמן הקבוצה ראובן רבינוביץ' עם תום הסיבוב הראשון בליגה הלאומית. הנהלת הקבוצה מבקשת להודות לרבינוביץ' על עונה וחצי, במהלכה העלה את רעננה מהליגה הארצית. רבינוביץ' ימשיך במחלקת-הנוער של המועדון.

כמו-כן מודה עירוני רעננה לקפטן אור שאלתיאל על מעברו לעולם העיסקי ומאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה. במשך 3 עונות וחצי בהן שיחק שאלתיאל בקבוצה הוא היה שותף לזכייה בגביע האיגוד ולהעפלה לליגה הלאומית."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();