לאומית: השלמת חוסרים
ניב שמולי ,15/01/2015

במשחק שיינעל את המחזור וגם את הסיבוב הראשון תארח ברק נתניה את אליצור רמלה. כפי שפירסמנו ברמלה הונחת זר חדש, אך הוא לא בכושר משחק. נצחון של נתניה יקפיץ אותה למקום החמישי.

-- שלום סיונוב --

ברק נתניה - אליצור רמלה

ישורון, 19:00

אמנם רוב הזרקורים הלכו למגדל העמק אבל גם ברק נתניה נחשבת כמועמדת להפתעת הסיבוב. נצחון הערב של הנתנייתים יקפיץ אותם אל המקום החמישי בטבלה ויסגור סיבוב טוב מבחינתם. הקבוצה מגיעה למשחק הערב אחרי שני הפסדים רצופים ותרצה לחזור לעלות שוב על דרך המלך ולשם כך תצטרך להיות מוכנה להרכבים המשונים שמציגה אליצור רמלה שכנראה תרצה ללחוץ את ליאור שגב, הברומטר של הקבוצה, ולהוציא אותו מהמשחק.

אליצור רמלה מגיעה למשחק קצת מעודדת אחרי שחזרה מפיגור גדול במשחק הקודם מול עפולה שקלעה 40 נק' ברבע השני למרות החזרה הדבר לא עזר לנצח את המשחק. אחרי המשחק רמלה החליטה לחתוך את בו דוויס ולהביא את גלן בריאנט אבל האמריקאי הגיע לארץ לא בכושר ובסופו של דבר לא חתם על החוזה. רמלה תופיע עם זר אחד, אלא אם יקרה שינוי דרמטי של הרגע האחרון. יהיה מעניין לראות האם שיתוף הפעולה החדש בין יפתח זיו והגארדים של רמלה (תום מעיין ונטע סגל) ימשיך על המגרש והמשחק הקודם לא היה משהו חריג. ללא שחקן מטרה בצבע בצבע, בנוסף לבילי וויט, הקבוצה צפויה לעבור ערב לא קל בישורון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();