סוכר. החליף זר



רמלה מתחדשת בזר
ניב שמולי ,10/01/2015

אליצור רמלה הודיעה בסוף השבוע על החתמתו של גלן בראינט (2.03, 24) שמגיע ממורנה בר המונטנגרית. בו דיוויס קיבל הודעה על שיחרורו בעקבות חוסר בגבוהים ישראלים בשוק.

--שלום סיונוב--


אליצור רמלה מתחדשת ברכש חדש. גלן בריאנט מגיע לחזק את רמלה ולהוציא אותה מהמקום האחרון בליגה. הקבוצה שיחררה את בו דוויס שדי בלט בחוסר היציבות שלו אם זה משחק מעולה מול עירוני ר''ג עם 27 נק' ומצד שני משחקים אחרים התקשה לבלוט בהם ודווקא במשחק האחרון מול עפולה בלט עם 24 נק' אבל זה לא הספיק כדי להישאר בקבוצה.

אבי סוכר אמר על הזר החדש: "הבאנו אותו שיעזור לנו בהגנה ובריבאונד, הוא יכול לשחק בעמדה 4 וגם 3. מדובר בשחקן די אתלטי שמאוד יכול לעזור לנו, עדיין באימונים הראשונים הוא נראה די עייף אבל אני מאמין שאחרי כמה זמן נראה את היכולות שלו"

דרקו פרקיץ הכתב שמסקר את הקבוצה המונטונגרית ביורובאסקט אמר עליו ש"הוא מאוד אתלטי, יכול לרוץ טוב את המגרש. הוא עדיין מתקשה להסתגל לקצב של הכדורסל האירופאי ומתמחה בדאנקים מרהיבים וחסימות .לדעתי הוא עדיין לא מתאים לרמה של הליגות הגדולות והירידה שלו לליגה שניה תתרום לו. הוא שוחרר כי הקבוצה שלו הפסידה כמה משחקים בליגה הבאלקנית והמקומית והקבוצה החליטה לשחרר את שני הזרים האמריקאים שלא כל כך התסגלו ללחץ שיש בקבוצה."

השחקן שיחק עד לפני חודש בקבוצה המונטגרית מורנה בר ועשה בליגה בלקנית 13.5 נק' ו-7 ריב'. במכללות במדי איסטרן מישגן עשה 10 נק' ו-5 ריב'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();