לבנובסקי. חוזר ללבוש צהוב



תזוזות בלאומית
ספסל ,26/12/2014

ג'יינתן בולוק ששוחרר בתחילת השבוע מקרית גת, חתם אצל רמה"ש ששיחררה את קיון בל. שון לבנובסקי עזב את רמלה לטובת יבנה.

אז אחרי שבתחילת השבוע קרית גת צירפה את טרנס רודריק ושגיב דוד, נמשכים החילופים בליגה הלאומית. ג'יינתן בולוק, הזר ששוחרר מקרית גת, חתם אצל רמה"ש מתחתית הליגה וינסה להוציא אותה משם. האמריקאי כבר הספיק לשחק אמש במדי הקבוצה במסגרת ההפסד בגביע המדינה להפועל ירושלים, ותרם 18 נק'. מי ששוחרר מהקבוצה הוא קיון בל, הקלעי המוביל של הקבוצה עד כה העונה עם 17.2 נק' למשחק ו6.4 רב'. למרות הממוצע, בל הראה ירידה חדה בתפוקת הנקודות שלו למשחק בתקופה האחרונה.


העברה מעניינת נוספת היא שון לבנובסקי (22, 2.04), שעזב את אליצור רמלה מהמקום האחרון לטובת אליצור יבנה ממרכז הטבלה. לבנובסקי, המיוצג ע"י סוכן השחקנים טמיר שפירא, זכה עם נבחרת העתודה במדליית הארד באליפות אירופה בקיץ 2012 כשעלה איתה לדרג א' ומסומן ע"י מאמנים רבים בענף כפוטנציאל גדול לליגה הבכירה ואף לנבחרת הבוגרת. העונה בלאומית הרשים השחקן במדי אליצור רמלה כשהעמיד עד כה ממוצעים של כמעט 10 נק' ו6.3 ריב למשחק.

טמיר שפירא, סוכנו של השחקן, מסר : "שון שחקן עם יכולות טכניות ואתלטיות נהדרות והוא עובד קשה מאד מידי יום עם הרבה רצון ומוטיבציה ללמוד ולהתקדם. המעבר ליבנה כמקום בו יוכל להתפתח הוא צעד חשוב בדרך כשהמטרה היא תוך שנה עד שנתיים להיות שחקן לגיטימי בליגת העל."

תגובת יו"ר הקבוצה, שאול דוד, לאחר החתימה : "אנחנו שמחים מאד לצרף את שון לאליצור יבנה שהולכת ונבנית כחממה לשחקנים צעירים ומוכשרים. אני רוצה לאחל לשון ולנו בהצלחה ובטוח שהוא ישתלב וימצא ביבנה בית חם."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();