גביע: פותחים את שמינית הגמר
ניב שמולי ,23/12/2014

שלב שמינית גמר גביע המדינה יפתח הערב עם שני משחקים כשמכבי ת"א תצא למשחק חוץ מול הפועל עפולה. בקרב על טהרת ליגת העל הפועל ת"א תארח את נס ציונה במשחקה האחרון בהדר יוסף.

--ערן פז וניב שמולי--

הפועל עפולה-מכבי תל אביב

גן-נר, 20:00

הפועל עפולה, שגברה על קרית אתא בסיבוב הקודם, פוגשת את היריבה הקשה מכולן - מכבי ת"א. הוד בן הרצל הודה שקבוצתו באה להינות מהמשחק הזה וקשה לראות איך העפולאים יפתיעו את אלופת אירופה שנמצאת בכושר שיא. ניר כהן ימשיך להיעדר עקב פציעה במיניסקוס.

מנגד, מכבי תל אביב לא עוצרת וסופרת שמונה נצחונות רצופים בליגה וביורוליג. מכבי תל אביב קלעה 31 שלשות בשני משחקי הליגה האחרונים שלה ובכושר הקליעה הזה הטיול בעמק יהיה קליל יותר. בהנחה שהצהובים יעברו לשלב הבא הם ישחקן כבר ביום שבת מכיוון ששלב הטופ 16 ביורוליג יחל ביום שלישי במשחק חוץ ביוון מול פנאתנאייקוס.

הפועל תל אביב-עירוני נס ציונה

הדר יוסף, 20:50

הפועל תל אביב תרשום היסטוריה קטנה במשחק כאשר שהו יהיה משחקה האחרון בהדר יוסף לפני המעבר לאולם דרייב אין וירצו לנצח גם בשל העובדה הזאת. רביב לימונד, שקחנה הבולט של הפועל ת"א, דייק בשני המחזורים האחרונים ב- 10 זריקות מ- 29 נסיונות. במקרה שהאדומים ינצחו הם צפויים לפגוש את מכבי ת"א לדרבי לוהט.

לעומת זאת, עירוני נס ציונה מגיעה אחרי נצחון צמוד מול הרצליה ובסיבוב הקודם הפסידו לקבוצה של עודד קטש במשחק שנערך בנס ציונה. קרייג סמית' ממשיך להיות העוגן של הכתומים עם 22.5 נק' בממוצע בליגה וצפוי לו קרב עיקש בצבע מול יינסי גייטס. הקבוצה תופיע למשחק עם שלושה זרים בלבד כשמיצ'ל וואט, שהחליף את טוני איזלי, ינחת בארץ ביום שישי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();