רודריק באימון קרית גת (ולדי מויסייב)



טרנס רודריק בקרית גת
ספסל ,22/12/2014

הקבוצה הדרומית מהלאומית מבצעת חילוף ראשון בגזרת הזרים שלה העונה אחרי שנפרדה מג'יננתן בולוק ובמקומו נחת בארץ טרנס רודריק ששיחק אשתקד במכבי חיפה מליגת העל וצפוי כבר במשחק הראשון בארץ לפגוש באקסית אחרת. רודריק כבר הספיק להתאמן עם הקבוצה, בנוסף לשגיב דוד שהצטרף גם הוא השבוע.

-- ולדי מויסייב ולילך וייס --

העולה החדשה ללאומית שבנתיים נראית כאחת המועמדות העיקריות לזכיה באליפות ביצעה השבוע שני שינויים בסגל. האמריקאי ג'יינתן בולוק שלא היה הכי יציב מתחילת העונה ועומד על ממוצעים של 15.3 נק' (52 אחוז ל2) ו7 ריבאונדים שוחרר מהקבוצה, ובמקומו הוחתם טרנס רודריק. רודריק פתח את העונה שעברה בהפועל אילת, ממנה שוחרר בעקבות בעיות משמעת ואותה יפגוש השבוע במשחק הגביע. את העונה הוא סיים אצל סגנית האלופה מכבי חיפה, ובסה"כ העמיד ממוצעים של 11.7 נק' ו4.3 ריבאונד. רודריק נחת היום אחה"צ בארץ והספיק להעביר את אימון הערב עם קרית גת.

מצטרף נוסף לקבוצה הוא שגיב דוד שמגיע מהפועל כפ"ס. ב4 המשחקים האחרונים דוד לא שותף כלל ברוטציה של דרור בריגר, ובחר לעבור דרומה. במשחקים בהם כן שיחק רשם כ24 דקות בממוצע בהן תרם 5.4 נק', 2.6 רב' ו2.6 אס'.

נתי כהן, מאמן קרית גת על ההחתמה: "אני שמח על הצטרפותו של טרנס רודריק אלינו. היה לנו הרבה זמן למחשבות על חיזוק הקבוצה ולמרות שמצבינו הטבלאי טוב הרגשנו שאנחנו בתוך המבנה של הקבוצה צריכים שינוי. ג'יי בולוק הוא אחלה שחקן ואחלה בן אדם פשוט ההתאמה שלו לשאר השחקנים בקבוצה היתה פחות טובה מההיבט המקצועי. מההיבט החברתי הוא מדהים ולכן ההחלטה היתה מאוד קשה אבל לטובת הקבוצה. חשבנו שצריך לעשות שינוי פרסונלי על מנת לחזק את הקבוצה. אני מקווה שהשינוי הזה יהיה לטובה. כמו שאנחנו יודעים בספורט אין חוקים ניקח את זה לאט לאט ונקווה לטוב."

טרנס רודריק: "אני שמח לחזור לשחקת הייתי בחוץ תקופה ואני בטח שמח גם לחזור לישראל. אני שמח לחזור גם לשחק נגד הקבוצה שלי לשעבר (הפועל אילת, במסגרת הגביע, ל.ו) ואני מתרגש ושמח לחזור"






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();