עמי נאווי. יצליח להתאושש מהתק' הרעה?



הצגה מוקדמת
ניב שמולי ,21/12/2014

המחזור המפוצל בעקבות משחקי הגביע יימשך היום (ראשון) כשנקבל שלושה משחקים. אלציור רמלה תארח את מכבי קרית גת במשחק ביתי ראשון של אבי סוכר. יבנה תנסה לחבר נצחון שני רצוף לראשונה העונה וברק נתניה תצא להוד השרון הלחוצה. המחזור יושלם ביום שלישי עם שלושה משחקים נוספים.

--שלום סיונוב, ניב שמולי --

אליצור רמלה-מכבי קרית גת

קרית מנחם, 19:00

אחרי האכזבה והפסד הצמוד מול רעננה אליצור רמלה מגיעה למשחק ביתי מול קבוצת הצמרת של מכבי קרית גת. נכון לעכשיו בסגל הרמלאי אין כל שינוי והמאמן ינסה להוציא את הקבוצה מהתחתית עם הסגל הקיים. המבחן צפוי להיות מאוד קשה מול הקבוצה של נתי כהן שמגיעה למשחק אחרי הפסד למגדל העמק, אך איכותית בהרבה מזו של המארחים.

אליצור קרית גת ספגה בשבוע שעבר את הפסד הבית הראשון שלה העונה בליגה למגדל העמק והיא איבדה את המקום הראשון בו החזיקה מספר שבועות. החניכים של נתי כהן מקבלים הזדמנות טובה להתאושש כשהם ישחקן מול אליצור רמלה מהתחתית. האורחים יצטרכו לקבל תרומה משמעותית יותר מחוץ לקשת כשבשבוע שעבר רק ליפשיץ והופמן קלעו מטווח זה. הפסד יהווה סנסציה מוחלטת, אך קשה לראות איך הקבוצה המוכשרת מהדרום תאבד שתי נק' בקרית מנחם.

א.ס רמת השרון-אליצור יבנה

אורנים, 19:30

משחק מפתח עבור שתי הקבוצות כאשר במקרה שא.ס רמת השרון תנצח היא תצמד למאבקי מרכז הטבלה, אך במקרה ותפסיד תתחיל להרגיש את התחתית הבוערת. אליצור יבנה מגיעה למשחק אחרי נצחון ביתי מרשים על אליצור קרית אתא שהגיע לאחר שני הפסדי חוץ רצופים וירצו לרשום נצחון שני ברצף לראשונה העונה. מנגד, ברמת השרון יצטרכו לשים דגש על נאור שרון ואיגור מאיור, צמד הישראלים המובילים של יבנה, ויקוו להמשך התקופה הטובה של רז זהביאן שתורם 15.2 נק' בארבעת המחזורים האחרונים. שתי הקבוצות מחזיקות בהתקפות מהיותר טובות בליגה כשרמת השרון קולעת 85.6 נק' למשחק ויבנה 87.8.

מכבי הוד השרון-ברק נתניה

עתידים, 19:30

כשמכבי הוד השרון מרגישה את תחתית הליגה בוערת היא פוגשת ברק נתניה מצמרת הטבלה. עמי נאווי סופר כבר חמישה משחקים ללא נצחון וגם הוא יודע שהמפגש מול נתניה זה לא הליגה של הקבוצה שלו ונצחון יהווה בונוס. ג'רמי אלן קולע 22.9 נק' העונה, אך בשבועיים האחרונים הוא נעצר על 10.5 בלבד. לעומת זאת, ברק נתניה הצליחה להתאושש מההפסד האכזרי לפני שבועים לקרית אתא וניצחה את רמת השרון בשבוע שעבר בעיקר בזכות עוד ערב נהדר של ליאור שגב. הוד השרון מחזיקה בהתקפה החלשה בליגה ואילו נתניה היא ההתקפה השלישית בטיבה ועל מנת לעבור את המשחק בשלום עידן פלדה יצטרך לייצר כמה שיותר נק' מול הכלים ההתקפיים המוגבלים של הוד השרון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();