שוכמן. ימשיך לבלוט?



לאומית: עפולה מגיעה לזיסמן
ניב שמולי ,20/12/2014

עקב משחקה של הפועל עפולה בגביע מול מכבי תל אביב ברביעי, הוקדם המשחק המרכזי של המחזור כשהקבוצה מהעמק מגיעה הערב לזיסמן. האם עפולה תפסיד לראשונה משחק חוץ?

עירוני רמת גן-הפועל עפולה

זיסמן, 19:30, שידור ישיר בערוץ הספורט

עירוני רמת גן מגיעה למשחק אחרי נצחון צמוד על הפועל כפר סבא ביום שלישי כשברבע האחרון הקבוצה בסגול עוד נכנסה לפיגור, אך ידעה לרוץ 13-0 וגמרה את המשחק. החזרה של ינעם אירם למגרשים אחרי תקופת היעדרות יכולה לעודד את קברניטי המועדון ובעיקר את אורן אהרוני כשסיים את המשחק עם 21 נק' ב-31 דקות. רמת גן מגיעה למשחק עם שלושה הפסדים כששתים מתוכם לקרית גת ולמגדל העמק, כשאת שאר הנצחונות שלה היא עשתה מול קבוצות שנמצאות מתחתיה בטבלה. לאחר המשחק מול עפולה תצא הקבוצה למשחק חוץ מול ברק נתניה ושני נצחונות יקפיצו את רמת גן במעלה הטבלה.


מנגד, הפועל עפולה ניצחה ביום שלישי את הוד השרון בקלילות 61:88 כשניר כהן הפצוע לא משחק וגלעד קרני עדיין מתאושש מפציעה בקרסול. מי שמילא את החסר בהיעדרם היה חואקין שוכמן שמעמיד כמעט 10 נק' בארבעת המשחקים האחרונים. הקבוצה של הוד בן הרצל תרצה להשיג נצחון שלישי ברציפות ולשם כך תצטרך לתת תשובות לקוואמה וון ולינעם אירם. מבין המפגשים של הקבוצה עם קבוצות הצמרת היא הפסידה לקרית אתא ולברק נתניה כשבעוד שבועיים תארח את מגדל העמק למשחק קריטי. בעפולה ירצו להמשיך בפרגון שמפגינה הקבוצה בהתקפה כשהיא מוסרת 19.9 אסיסטים למשחק (24 אסיסטים במשחק האחרון), אך יצטרכו לתת את הדעת על 16 איבודי הכדור לערב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();