וויליס. נפצע קשה בברך



וויליס יעדר תקופה, מתאזרח חדש לר"ג
ספסל ,30/11/2014

הזר המוביל של אליצור יבנה נפצע היום בבוקר באימון הקבוצה בברכו, הובהל לביה"ח וצפוי להיעדר זמן רב. בעירוני ר"ג צירפו את אדם הוניג, שבדומה לבנדר גם הוא שייך למכבי ת"א.

בשורות רעות מאוד לאליצור יבנה מהלאומית, שתחסר בתקופה הקרובה את הזר שלה ריי ויליס. הפאור-פורוורד האמריקאי נפצע היום בבוקר (א') במהלך אימון בבירכו, ולאחר שקיבל טיפול ראשוני מפיזיוטרפיסט הקבוצה, הובהל לבית החולים אסף הרופא לבירור חומרת הפציעה, וכרגע צפוי להיעדר זמן רב. כאמור ויליס הוא בורג משמעותי בחמישיה של יבנה, כשהוא משחק קרוב ל30 דקות למשחק, קולע 18.5 נק' , מוריד 9 כדורים חוזרים ומוסר מעל 3 אסיסטים. כבר ביום שלישי הקרוב תיאלץ יבנה להסתדר בלעדיו במשחק מול נתניה, כשלא סביר שתספיק להביא לו מחליף בזמן.


עירוני ר"ג צירפה לשורותיה מתאזרח נוסף ששייך למכבי ת"א והושאל אליה להשתפשפות, הגארד האמריקאי אדם הוניג (1.85). הוניג בוגר טרי של מכללת דיקינסון (NCCA3), בשורותיה העמיד ממוצעים של 16.4 נק', 3.8 רב' ו3 אס' בעונתו האחרונה. כמו כן זכה עם דיקינסון בעונה הרגילה, ממנה העפילו לטורניר הגמר האזורי. הוניג נבחר לחמישית העונה בטורניר. ר"ג תיהיה התחנה הראשונה שלו בקריירה אחרי המכללות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();