מורן רוט - ערב מושלם



מורן, רוט, סוף !!
תומר צבייר ,14/03/2005

כן נסיון, לא נסיון, בכדורסל מי שרוצה יותר מנצח והיום היה אחד, צעיר דווקא, שרצה יותר מכולם - מורן רוט. 19 נק' ב-100% מכל הטווחים ו-5 אס' ב-22 דק' בלבד!!! רוט הוביל את רמת השרון לנצחון וסיבך את פתח-תקוה עמוק עמוק מתחת לקו האדום.
לחצו כאן לטבלת הליגה

כלל ביטוח רמת השרון 94 - מכבי פתח-תקוה 87

לפני פתיחת המשחק רמה"ש חגגה את השקת האתר החדש של הקבוצה וגם עשתה מחווה לשחקנה בעונה שעברה קוואן ג'ונסון שמשחק במכבי פ"ת עם זר פרחים (הקהל זכר וכיבד אותו במחיאות כפיים סוערות).

המשחק נפתח רע מבחינת שתי הקבוצות עם איבודי כדור מפה ועד הודעה חדשה, ראשונה התאוששה פ"ת וסל ועבירה של קוואן ג'ונסון העלו אותה ליתרון 5, 20-15. סטנלי "שן הזהב" ברנדי שמע שיש איזה קטר שעושה הרבה רעש לאחרונה והחליט לעשות לזה סוף, ברנדי שיתק את רומרו וכל נסיון שלו הסתיים באיבוד ומתפרצת של פ"ת. ברקוביץ' ברבע טוב בהתקפה עם 2 שלשות עוד הוריד את היתרון אבל פ"ת סיימה את הרבע ביתרון 2, 22-20.

הרבע השני היה שייך לפ"ת ולשחקן שכולם כמעט הספיקו לשכוח-יריב יצקן, למרות שהוא לא שחקן חמישייה יריב עלה מהספסל וקבר מיד שלשה שבישרה על הבאות. מצד שני מורן רוט וצפריר וולפא עלו ברמה"ש ודק' טובות של רוט בהגנה ובמיוחד בהתקפה הריצו את רמה"ש 7-0 ואז הגיע המהלך של המשחק כשהאטן דופק" REVERSE DUNK" במתפרצת ומקפיץ את הקהל, רמה"ש ביתרון ראשון.
יצקן, שממש לא מתרגש מדאנקים, אוהב יותר את הסוויש של הרשת והחל במטווח לעבר הסל שהסתיים בשלשה בשנייה האחרונה של הרבע כשמאזנו עומד על 13 נק' ברבע!!! 48-42 פ"ת.

*רמה"ש ביצעה 6 עבירות בלבד במחצית הראשונה (3 בכל רבע), קבוצה שלא שומרת טוב בד"כ ולא עושה עבירות- תחטוף הרבה נק' (סוג של משוואה)...

סטנלי "שן הזהב" כמו כל שומר של רומרו התחיל להתעייף ורומרו שלא היה ביום גדול הלך ללחם והחמאה שלו, הריבאונד. כל החטאה כמעט הסתיימה בידיים שלו ובסלים קלים. רמה"ש החליטה לשנות את קצב המשחק ועברה לשמירת לחץ (בהנהגת ברקוביץ' את רוט) מה שהוביל לריצת 7-0 ופיגור 2 בלבד, 62-60 פ"ת.

בשלב זה כמה החלטות רעות של גרונדי והאטן בהתקפה גרמו להחטאות ופ"ת עם שלשה של בריסקר 10 שנ' לסיום הרבע ירדה ביתרון 5 שנתן לה קצת אוויר לנשימה.

הרבע האחרון מתחלק לשתיים, לפני מורן ואחרי מורן. ב-3 הדק' הראשונות רמה"ש דווקא שמרה טוב אבל וולפר ורומרו שהתעייפו פשוט לא הצליחו לקחת ריב' ופ"ת חגגה בהתקפה עם נסיון שני ולפעמים אף שלישי. בהתקפה הדברים לא זרמו והחטאות של גרונדי ורומרו שמרו על היתרון של פ"ת. סוף המשחק היה שייך רק למורן, זה התחיל בחדירות לסל המשיך בסחיטת עבירת תוקף מטולברט והמשיך בצליפות מהשלוש, מורן העיר את האטן מתרדמת ארוכה מאד וכשהוא התחיל לרוץ פ"ת נפלה מהרגליים. הגנה מצויינת הוציאה את רמה"ש למתפרצות שהסתיימו בליי-אפים והשחקנים של פ"ת נראו חסרי אונים. האמת שלקהל הרמת שרוני היה חלק גדול בריצת 14-2 כי כשהוא התעורר והרעיש עולמות השחקנים של רמה"ש פשוט נדלקו והתחילו לטוס, שאפו לקהל!!!
פ"ת עוד ניסתה לחזור עם קוואן ג'ונסון במהלכים סוליסטים אבל הוא לא הספיק ובסיום 94-87 רמה"ש, רוט, סוף.....

לרמה"ש:
הקטור רומרו 22 נק'( באחוזים רעים, 10 ריב'),
מרקוס האטן 20 נק',
מורן רוט 19 (5 אס')
אנטוני גרונדי 17 (אחוזים רעים מאד),
רועי ברקוביץ' 8 נק',
זיוואגו ניקולס 4 נק',
צפריר וולפר 4 נק' (הרבה מלחמה)

לפ"ת:
מארק בריסקר 21 נק',
אלכס קארקמו 18 נק',
קוואן ג'ונסון 16 נק',
יריב יצקן 13 נק' (כולן ברבע השני),
בריאן טולברט 10 נק',
סטנלי ברנדי 7 נק',
ראיין לקסר 2 נק'







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();