לפני קו הזינוק : חיזוקים ביבנה ובנתניה
ספסל ,05/10/2014

רגע לפני שהעונה יוצאת לדרך, החתמות אחרונות בליגה הלאומית. אליצור יבנה החתימה הבוקר (יום א') את נאור שרון וזאת עקב פציעה בגב של תמיר שמחוני, כשגם איתן רוטנברג הצטרף. גם נתניה התחזקה לפני החג כשצירפה לשורותיה את אלון אברמוביץ'.

-- ניב שמולי --

אליצור יבנה צירפה הבוקר את נאור שרון שצפוי להיות הרכז הפותח בקבוצה של אוהד יתום. שרון(1.91, 19) שיחק בעונה שעברה בהפועל חולון ובמסגרת הכרטיס הכפול שיחק בליגה הלאומית באליצור אשקלון. במדי חולון לא הרבה הרכז לשחק, אך במדי אשקלון רשם 8.2 נק' ו-5.4 אסיסטים. בקיץ האחרון רשם טורניר מוצלח מבחינתו במסגרת נבחרת העתודה שסיימה במקום השביעי את אליפות אירופה. שרון שיחק כרכז הראשון אצל דרוקר ורשם 8 נק' ו-5.9 אסיסטים. הרכז יצטרף ביבנה לחבורת גארדים ישראלים הכוללת את תמיר שמחוני, אבי פוגל ואיגור מאיור. הראשון פצוע בגבו וזאת כנראה היתה הסיבה להחתמת נאור שרון. עם ההחתמה המעניינת הזאת רמת הציפיות ביבנה קופצת. נאור שרון יוכל לשחק כבר במשחק הגביע הקרוב ביום שלישי נגד ברק נתניה.

מצטרף נוסף לפני החג הוא איתן רוטנברג (23, 1.97). הפורוורד שהגיע אשתקד עם הפועל עפולה עד לגמר הפליאוף, כשהוא תורם 7.4 נק' למשחק ו3.7 רב'. יבנה תיהיה התחנה הרביעית בקריירה של רוטנברג בלאומית, אחרי רמלה, כפ"ס וכאמור עפולה.

הגארד אלון אברמוביץ' (1.88, 21) חתם בברק נתניה והוא מצטרף לסגל של עידן פלדה. אברמוביץ' גדל במחלקת הנוער של רמת גן, שם סומן ככשרון גדול, שיחק במדי הפועל תל אביב בעונת 2011/12 ובאותו הקיץ עלה עם נבחרת העתודה לדרג א'. לאחר מכן עבר לנס ציונה וגם איתה עלה ליגה כשזכה באליפות הלאומית. אשתקד שיחק בהפועלמהפועל יקענם מגידו, וכעת צפוי לקבל הזדמנות בנתניה כאשר יתחרה עם דניאל דנינו על עמדת הרכז המחליף לליאור שגב.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();