ירושליים חוגגת (עודד קרני, מנהלת הליגה)



חנוכת בית. גביע ווינר לירושלים
ספסל ,18/09/2014

הפועל ירושלים זכתה הערב בגביע ווינר השלישי שלה אצלה, וסגרה שבוע חגיגי במיוחד עם חניכת הארנה החדשה. משחק צמוד ביותר עם דרמה עד הסוף, הסתיים ב81:78 לאדומים, ותואר ראשון לעונה.

חגיגה של כדורסל היתה הערב באולם הפיס ארנה החדש בירושלים, כאשר 9000 צופים מילאו את היציעים בגמר גביע ווינר סל. בסוף הערב חגגה הפועל ירושלים זכיה שלישית בגביע ווינר סל ושברה בצורת של 4 שנים בהם ראתה את הצהובים מניפים את הגביע. יותם הלפרין שהיה נהדר לאורך כל הטורניר, זכה בתואר הMVP וגם הערב בלט עם 13 נקודות. בצד הצהוב יעדיפו לשכוח את ההגנה של המחצית הראשונה שממנה לא הצליחו להתאושש, למרות ערב נוסף נהדר של לנדסברג ופניני עם 20 נק' כ"א.

גיא גודס פתח עם בריאן רנדל בחמישיה, אחרי שמספר 7 בצהוב לא שיחק בטורניר עד כה. רנדל החזיר בנקודות בפתיחה אבל יצא מהר ב-2 עבירות וירד לספסל. המשחק ברבע הראשון היה נטול הגנות ושתי הקבוצות קלעו באחוזים טובים וטיילו לטבעת. ירושלים הציגה משחק מצוין של ג'וזף ג'ונס שקלע 9 נק' ברבע הראשון עד שירד לנוח עם 2 עבירות גם כן. 4 דקות לסיום הרבע ג'ונס קבע 12:18 לירושלים וסמית' שמר על היתרון עד סוף הרבע עם 23:27. פניני ולנדסברג בלטו בצד הצהוב עם 15 נקודות ביחד. האדומים המשיכו לשחק יוצא מהכלל וניצלו את ההגנה הרעה של מכבי ת"א. הלפרין היה חם, צלף מכל פינה ואליו התווסף ברייסי רייט שקלע 9 נק' ברבע השני והוליך את ירושלים ליתרון שיא, 32:41. מי שהחזיק את מכבי ת"א בתמונה היו הפורוורדים, פניני ולינהארט שעם 3 שלשות הוריד את הצהובים בסיום המחצית הראשונה בפיגור מינימלי לעומת היכולת, 49:54.

שתי הקבוצות עלו הרבה יותר אגריסיביות למחצית השניה. פניני וטיוס קבעו שיווין 54:54 וקיבלנו משחק חדש. בריאן רנדל קיבל מיד את העבירה הרביעית שלו אבל לנדסברג העלה את הצהובים ליתרון ראשון מזה זמן רב. המשחק היה צמוד לאורך כל הרבע, לנדסברג ופניני המשיכו להיות דומיננטים אצל מכבי ת"א, גם היינס קלע את הנקודות הראשונות שלו אבל בצד השני אליהו וגפני לא נתנו למכבי ת"א לברוח. עם הבאזר קיצ'ן עם ג'אמפ קבע 66:68 לאדומים בסיום הרבע השלישי. ירושלים המשיכה את המומנטום ופתחה את הרבע האחרון מצוין. אליהו עם גויאבה וגפני עם שלשה הורידה את הצהובים לפסק זמן בפיגור 68:77, 5 וחצי דקות לסיום. גודס הלך לשני האסים שלו במשחק הזה ועם 6 רצופות לנדסברג ופניני החזירו את מכבי ת"א למשחק. 2 דקות לסיום ג'רמי פארגו (8 אס' במשחק) הוריד את היתרון הירושלמי ל-77:79 ושלח את המשחק לסיום מותח. שתי הקבוצות איבדו קצת את הראש, הלחץ דיבר ו-28 שניות לסיום פארגו פספס הזדמנות להשוות. ירושלים יצאה להתקפה אחרונה וקרב זריקות העונשין נגמר נקודה של קיצ'ן שסגרה את הסיפור. 78:81 להפועל ירושלים בסיום וזכיה שלישית בגביע ווינר סל.

קלעו לירושלים: הלפרין 13 (7 אס'), גפני 12 (8 ריב'), רייט 12, אליהו 12, ג'ונס 11 (6 ריב'), גרין 7, סמית' , קיצ'ן 5 (10 ריב'), אריאל 2.

קלעו למכבי ת"א: לנדסברג 20 (11 ריב'), פניני 20, פארגו 13 (8 אס'), טיוס 10 (6 ריב'), לינהארט 9, רנדל 2, היינס 2, אוחיון 2.


ירושלים והגביע (עודד קרני, מנהלת הליגה)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();