סרביה או ארה"ב? (פיב"א)



מי תניף את הגביע : ב-22:00 ארה"ב נגד סרביה
ניב שמולי ,14/09/2014

לאחר שבועיים של ציפייה הגיע הגמר לו חיכינו. סרביה, שרשמה סיבוב נוקאאוט נפלא, תפגוש את ארצות הברית נטולת ההפסדים. האם מילוש תאודוסיץ׳ וחבורתו מסוגלים לגבור על האמריקאים? התשובות הערב ב- 22:00. יהיה חם.



סרביה - ארה"ב (22:00)

סרביה מגיעה למשחק אחרי שרשמה שלב נוקאאוט נהדר עם נצחונות משכנעים על ברזיל וצרפת, להן הפסידה בשלב הבתים, ונצחון מרשים על יוון בשמינית הגמר. החבורה של סשה דג׳ורג׳ביץ׳ מובלת על ידי הגארד של צסק״א מוסקבה, מילוש תאודוסיץ׳. תאודוסיץ׳ רושם טורניר נפלא ומעמיד מספרים של 14 נק׳ למשחק ו-4.1 אסיסטים כאשר השיר היה ברבע וחצי הגמר עם 23 ו-24 נק׳ בהתאמה. הפיק אנד רול שלו עם הגבוהים הסרבים בדכ מייצר דברים טובים בהתקפה - סל קל של גבוה, זריקה תוך כדי כדרור שתאודוסיץ׳ קולע באחוזים גבוהים או מסירה לצד החלש שם נמצאים הקלעים בייליצה, בוגדנוביץ׳, מרקוביץ׳ וקאליניץ׳. סרביה מבחינתה תצטרך, כמו כל הקבוצות המשחקות נגד ארה״ב, להאט את הקצב ולמנוע את ריבאונד ההתקפה ובנוסף לנסות לקחת ריבאונד בהתקפה מה שיכול למנוע את המפרצות הקטלניות של האמריקאים. כמו בכל המשחקים בטורניר הנשק הכי חשוב של סרביה הוא הקליעה משלוש כאשר בהפסדים קולעים הסרבים6.3 שלשות ב-32.66% ואילו בנצחונות 8 שלשות ב-45%.

ארה"ב, הפייבוריטית לזכייה, מציגה יכולת טובה מאז תחילת הטורניר. את הבית המוקדם מייק ששבסקי צלח כשניצח את כל משחקיו ללא קושי רב. האמריקאים מובילים את האליפות בנק' למשחק(101.5) ואחוזים מהשדה. מי שנותנים את הטון עד כה הם קנת' פריד הנראה מאד אקטיבי בדקות בהן הוא משחק ומפגין שליטה בריבאונד ואליו מצטרפים אנתוני דייויס וקליי תומפסון. ארה"ב תצטרך לתת את הדעת על השלשות של סרביה ותהיה חייבת לכפות עליה זריקות קשות. כמו כן ללחוץ את מילוש תאודוסיץ' ולכפות עליו איבודי כדור שהרי הוא מוביל הכדור העיקרי של הסרבים.

תחזית: כמו בכל המשחקים הכל תלוי בנבחרת מאצות הברית אבל סרביה לא תוותר בקלות כ"כ ועם משחק ענק של ראדוליצה ובוגדנוביץ', שיוכיח שהוא שייך ל-נ.ב.א, יצליחו לתת פייט אבל לא מעבר לכך. 13-16 ארה"ב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();