גואטה. ממשיך בנתניה



זר שני לנתניה, גינת בקרית אתא
ספסל ,12/09/2014

ברק נתניה החתימה את פול מארגיני, והשאירה לעונה נוספת גם את הקפטן אלירן גואטה. תומר גינת סיים את הבוררות מול נהריה וחתם בקבוצה של שרון אברהמי, ו2 צעירים נוספים שעשו את הקפיצה מהארצית ללאומית.

-- יאיר תגר --

חודש וקצת לפתיחת הליגה הלאומית, הקבוצות מתחילו לסגור את הסגלים. ברק נתניה שבונה על עונה כלכלית מצאה זר שני שיצטרף להרב פופ, פול מארגיני (31, 1.92). מארגיני בוגר מכללת סנט מארי, ושיחק בשנים האחרונות בליגה השניה באיטליה.

כמו כן בנתניה ישאירו לעונה נוספת את הקפטן אלירן גואטה, שיחל בעונתו ה10 בקבוצה. גואטה שגדל במועדון, עלה איתו לליגת העל ב2010, וימשיך איתו גם בלאומית. יחד איתו ממשיכים גם בוגרי מחלקת הנוער דניאל דנינו, שגב זיקרי וטום ולסנקו. ואחרון חביב שמגיע מהארצית, עומרי לרר (1.96,20), שחקנה בעונה החולפת של הפועל גבעתיים מהליגה הארצית. לרר, המיוצג ע"י טמיר שפירא, גדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים והיה שותף לסגל המורחב של נבחרת העתודה השנה. בנתניה ישתף לרר פעולה עם המאמן עידן פלדה להם הכרות ארוכה עוד מליגת התיכונים בה כיכב לרר בעונותיו כשחקן נוער.


קרית אתא סגרה את הסגל כשהחתימה את תומר גינת שעלה עם עירוני נהריה לליגת העל ובכך השלימה את צוות השחקנים שלה לעונה הקרובה, אחרי שהאחרון סיים תקופה לא קלה שלבוררות. זה התאפשר לאחר שהבורר פסק סכום שמשפחת גינת תעביר לנהריה. אחרי שבעונת 2012/13 (שנתו הראשונה בבוגרים) שותף 3 פעמים בלבד אצל שי מינסטר בעין שרה, בעונה הקודמת גינת קיבל יותר קרדיט ממאמנו רועי חגאי, אשר נתן לו 19 הופעות בהן תרם 2.6 נק' (52.4% מהשדה) ו-1.5 רב'. בפלייאוף הוא כבר כמעט לא ראה פרקט כששיחק את אותה כמות משחקים כמו ב- 2012/13. בקיץ האחרון הפורוורד (19, 1.97 מ') רשם אליפות אירופה נאה עם נבחרת העתודה שסיימה במקום השביעי. מספריו באליפות- 6.6 נק' (50.8% מהשדה), 4 כדורים חוזרים ו-1.1 אס' למשחק. גינת הוא השחקן השני שמגיע לאתא מנהריה אחרי גיא דותן (זאת לעומת סיימון פארין שעשה את הדרך ההפוכה).

למעט שלושה שחקני נוער שממשיכים איתה לשנה נוספת (רועי יחיא, אלאור תורג'מן וניב זקס), נציגת הקריות עשתה מהפכה גדולה כאשר הצטרפו אליה 8 שמות חדשים: ג'וליאן מילס, ליאון פאוול, ג'ורדן לואיס, ג'ואי קיזל, לירן מורן (שכבר שיחק אצלה בעבר), אוראל לב, דותן וגינת.

אברהמי מסר על התוספת הסופית שלו לקיץ זה: "לדעתי תומר הוא אחד הגבוהים המוכשרים בארץ, מאד חכם וממוקד במטרה. הוא הולך לקבל אצלנו במה רצינית, אני מאמין בו מאוד."


מכבי הוד השרון צירפה לשורותיה את הקלעי לידור עמרני (20, 1.88), שגדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה ואף שימש כקפטן בקבוצת הנוער לאומית של המועדון ובתיכון מטרו ווסט. בעונה שעברה שיחק עמרני בשורות לב השרון מהליגה הארצית תחת דורון קרמר שם הוכיח יכולת קליעה מרשימה שהבליטה את כישוריו דבר שלא נעלם מעיני מאמני הליגה הלאומית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();