כהן סבן. חוזר לשחק באופן סדיר



הוד"ש מתחילה לצבור נפח
ספסל ,10/09/2014

הקבוצה של עמי נאווי החתימה את המתאזרח מייק קאופמן, וכן את הישראלים עדי כהן סבן שמגיע מהפועל ירושלים ובוגרי מחלקת הנוער של גלבוע מעינות אביחי בן דוד וטל יזרעאלי.

-- אוהד גרייבסקי --

אחרי שנכנסה לליגה ברגע האחרון, הקבוצה השרונית של עמי נאווי כבר מתחילה לקבל צורה כשהחתימה השבוע 4 שחקנים.

הראשון לחתום הוא עדי כהן סבן (20, 1.78). לאחר שנתיים ללא מסגרת מסודרת, מגיע הסוף לסיפורו של השחקן, אשר לא קיבל קריטריון של ספורטאי מצטיין, ולכן שירת את מדינת ישראל בשירות קרבי סדיר. כהן סבן גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ונחשב לאחד הכישרונות הבולטים בשנתון שלו. ברזומה שלו בגילאי הנוער אפשר למצוא תארים רבים, הבולט שביניהם היה גביע המדינה לנוער, תחת המאמן דניאל ששר, כאשר באותה קבוצה שיחקו אז אדם אריאל, איתמר מור ואחרים. בעונתנו האחרונה לנוער זומן גם לנבחרת העתודה תחת שרון דרוקר, ובאותו זמן גם שיחק בקבוצת הארצית של הפועל פסגת זאב. בסיום גיל הנוער לא קיבל קריטריון אשר יאפשר לו לשחק ככדורסלן בזמן הצבא, ולכן התגייס לשירות סדיר, כאשר כל אותו זמן הוא אינו משחק כדורסל באופן סדיר.

אתר ספסל אשר ליווה את סיפורו של עדי כהן סבן מהיום הראשון מאחל לעדי המון בצלחה בקבוצתו החדשה.

שחקן חיזוק נוסף הוא המתאזרח מייק קאופמן (1.88), בוגר מכללת לזלי מהNCAA3. בשנתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 9.5 נק' למשחק ו4.1 רב', והוד"ש תיהיה התחנה הראשונה שלו בקריירה אחרי המכללות.

בנוסף צירפו בקבוצה את בוגרי מחלקת הנוער של גלבוע מעיינות: אביחי בן דוד (18, 1.93), שהעביר תקופה גם באקדמיית וינגייט ושיחק בנבחרת הקדטים ב2012, ואת טל יזרעאלי (18, 1.83). השניים שיתפו פעולה בנוער לאומית של המועדון וכן בליגת התיכונים במדי עממק חרוד, שרשמה זכיה היסטורית בעונתה הראשונה במפעל.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();