סלובניה. ילחמו עד הסוף



רבע הגמר : סלובניה תמתח את ארה"ב?
ניב שמולי ,08/09/2014

החצי הראשון של משחקי רבע הגמר ייצא לדרך מחר כאשר ליטא תפגוש את טורקיה למשחק הראשון. לאחר מכן ארה"ב תפגוש את סלובניה שתנסה להפתיע. שתי המנצחות תיפגשנה בחצי הגמר.


ליטא - טורקיה (18:00)

ליטא מגיעה למשחק כשהיא הנבחרת הפייבוריטית ועד כה היא עם הפסד בודד בשישה משחקיה בטורניר. בשמינית הגמר נהנו הליטאים מיום נפלא של יונאס ולנצ'יונאס שסחב את הנבחרת עם 22 נק' ו-13 ריב', אך למרות זאת ליטא התקשתה מול ניו זילנד ורק בדקות הסיום הבטיחה את הנצחון. ליטא תמשיך להתבסס על השלשות שלה ואם לא תשכיל לעשות זאת תיקלע למשחק צמוד. כמו כן הליטאים ירצו לרוץ ולייצר סקור גבוה.

טורקיה מנגד היא אולי הפתעת הטורניר עד כה לאחר שבמשחקי ההכנה הטורקים, סגני אלופת העולם למי ששכח, לא הרשימו במיוחד. במשחק שמינית הגמר מול אוסטרליה פרלדזיץ' קבר שתי שלשות בדקה האחרונה כשהשלשה השניה הגיעה 5 שניות לסיום וקבעה את תוצאת המשחק. הטורקים ימשיכו להתבסס על ההגנה החזקה שלהם שמלבד המשחק מול ארה"ב ספגה 67.6 נק' בלבד. הטורקים, כאמור, ירצו לגרור את המשחק לקצב איטי שהרי בסקור גבוה אל מול הכלים ההתקפיים הרבים של ליטא אין להם כ"כ הרבה סיכוי.
תחזית: ליטא מנצחת 7-9.

ארה"ב - סלובניה (22:00)

ארה"ב מגיעה למשחק כשעד עתה היא לא ממש התקשתה בששת משחקיה, מלבד מחצית אחת מול טורקיה. סטף קארי שהיה יחסית רגוע בשלב הבתים התפוצץ במשחק שמינית הגמר מול מקסיקו עם 6/9 לשלוש ו-20 נק'. בנוסף לקארי עוד ארבעה שחקנים אמריקאים קולעים בממוצע בספרות כפולות – דיוויס, פאריד, תומפסון והארדן. גם הפעם ארה"ב תסתמך על ההגנה הפיזית שלה ותנסה למנוע את השלשות של הסלובנים.

סלובניה יודעת שהיא תתקשה מאד לעבור את ארה"ב אבל האופי הסלובני מבטיח שנקבל מהם משחק קשוח ולוחמני. האחים המצויינים זוראן וגוראן דראגיץ' מנפקים טורניר נהדר עד עתה ויובילו את הבחורים בירוק. בגזרת הגבוהים יש לסלובנים בעיה גדולה יותר מאשר בקו האחורי והם יצטרכו לצמצם את ריבאונד ההתקפה של האמריקאים.
תחזית: ארה"ב תתקשה אבל בסוף תברח. 12-14 ארה"ב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();