הגרלת המשחקים (עודד קרני, מנהלת הליגה)



נתניה רוצה עונה כלכלית, ק"ג לתקוע יתד
ניב שמולי ,08/09/2014

אמש נערך בסינמה סיטי ראשון לציון ערב הגאלה בו נקבע לוח המשחקים לעונה הקרובה בליגה הלאומית. כמו כן נקבע לוח המשחקים לליגת העל בנשים ולסיבוב הראשון בגביע המדינה לגברים ולנשים. ברק נתניה שויתרה על מקומה בעל בגלל בעיית תקציב: "המטרה קודם כל להתאזן כלכלית".

-- מתן בן- עוז, קורל שמש, ניב שמולי --

רשמו לפניכם - ב-21.10 הליגה הלאומית חוזרת אלינו ובמחזור הראשון נזכה לקבל את עפולה במשחק חוץ מול העולה החדשה רעננה. אשקלון וברק נתניה, שתי קבוצות שעד לא מזמן שיחקו בליגה הראשונה, ייפגשו גם הן במחזור הראשון באשקלון. הוד השרון שכזכור לא ירדה ליגה עקב התפרקותה של טבעון/מגידו תארח במחזור הראשון את גליל עליון.

משחקי המחזור הראשון

הוד"ש-גליל עליון
רמת גן-רמת השרון
רמלה-יבנה
מגדל העמק-קרית אתא
אשקלון-ברק נתניה
רעננה-עפולה
קרית גת-כפ"ס

גם השנה הליגה הסדירה תשוחק במשך 26 מחזורים מה-21.10.14 ועד לתאריך 14.4.15. לאחר מכן הקב' יתחלקו לפלייאוף עליון ובית תחתון כש-8 הראשונות ישחקו בפלייאוף העליון בסדרת הטוב מ-3 משחקים עד לסדרת הגמר שתוכרע ב-5 משחקים.
תאריכי רבע גמר הפלייאוף: 19.4.15, 24.4.15, 28.4.15.
תאריכי חצי הגמר: 1.5.15, 5.5.15, 8.5.15.
תאריכי סדרת הגמר: 12.5.15, 15.5.15, 19.5.15, 22.5.15, 26.5.15.

עוזר מאמן ברק נתניה, יולי קובלנץ' : "המטרות שלנו העונה הם קודם להתאזן מבחינה כלכלית. יחד עם זאת, נרצה לעשות עונה טובה ככל האפשר ולהביא את השחקנים הטובים ביותר שאנחנו יכולים להביא בתקציב שלנו. מבחינת הסגל הישראלי מי שחתומים כרגע הם איגור סימין שכבר שיתף פעולה בעבר איתי ועם עידן (פלדה). אליו מצטרף אלירן גואטה הוותיק, והצעיר דניאל דנינו שמסומן כשחקן עם פוטנציאל גדול, ואנחנו מקווים שהוא יממש אותו אצלנו כמה שיותר מהר. בגזרת הזרים נשאר לנו להחתים עוד זר אחד, וזאת לאחר שהחתמנו כבר את הזר הרב פופ".

מאמן מכבי קריית גת, העולה החדשה, נתי כהן : "בשלב כזה עוד קשה לבנות ציפיות. השאיפה היא להיות קבוצה טובה, מנצחת, קבוצה שנהנה בה. לכל אחד מאיתנו יש את הרצון להצליח, אבל יש עוד הרבה קבוצות עם ישראלים טובים ואיכותיים, כך שתהיה ליגה תחרותית מאוד ומעניינת. מבחינת סגל השחקנים הקבוצה כבר סגורה. לגבי עליה לליגת העל, זה עדיין צעד גדול מידי. קודם כל אנחנו מכוונים לתקוע יתד בליגה, ובעוד כמה חודשים אנחנו נדע בדיוק מה הכוח שלנו לעומת קבוצות אחרות ונצטרך להיאזר בסבלנות".

אחת הקבוצות היותר מעניינות של הקיץ היא העולה החדשה מרעננה תחת שרביטו של ראובן רבינוביץ' : "אנחנו מאד מתרגשים לקראת העונה החדשה בעיקר מזה שיש לנו 8 שחקנית בית תוצרת מחלקת הנוער של רעננה" לשאלה האם זה לא יפגע בהם בליגה אמר רבינוביץ' כי "יש שכר לימוד לקבוצה עם כ"כ הרבה צעירים שמשחקים עונה ראשונה בליגה הלאומית אבל אני מקווה שהשילוב עם שחקני הבית המבוגרים בראשות איתי גרינבוים יצליח. בנוסף, מונה איש קשר מטעם המועדון שאחראי על הקהילה ואנחנו מקווים שכמה שיותר אוהדים וחבר'ה שמשחקים במחלקת הנוער ידחפו אותנו."

הוד בן הרצל , מאמנה של עפולה אחת המועמדות לעלייה, הוריד ציפיות. "מן הסתם יש ציפיות גבוהות, אבל ליגה לא עולים בדיבורים אלא במעשים."

דרור בריגר , מאמנה של הפועל כפ"ס, הצהיר שהקבוצה תמשיך להתבסס על הסגל הצעיר. "אנחנו נמשיך בקו שלנו עם האנדר 21 ונקווה לשים חותמת על עוד מספר שחקנים מוכשרים שהחלו את דרכם אצלנו וכיום שודרגו לליגה העל. זאת המטרה של המועדון ונמשיך בקו בזה."

בנוסף הוגרלו משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה, המשחקים ישוחקו בתאריך 7.1.14, מלבד משחקה של מכבי חיפה אשר הוקדם ל-2.10 עקב מסע המשחקים לארה"ב:

עפולה-קרית אתא
יבנה-ברק נתניה
רעננה-קרית גת
אשקלון-בני השרון
מגדל העמק-חולון
עירוני רמת גן-מכבי חיפה
רמלה-נהריה
גליל עליון-נס ציונה
הוד"ש-אשדוד
כפ"ס-גלבוע/גליל






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();