ליפשיץ. חוזר ללאומית



ליפשיץ בקרית גת, קזרנובסקי חוזר לגליל
ספסל ,03/09/2014

מכבי קרית גת התחזקה בליאור ליפשיץ, שפרט לגיחה קלה ללאומית, שיחק את כל הקריירה בליגה הבכירה. אנטון קזרנובסקי חוזר לגליל, בה שיחק לפני שנתיים והגיע איתה לרבע גמר הפליאוף.

-- ולדי מויסייב --

העולה החדשה ללאומית, מכבי קרית גת, ממשיכה להתחזק אחרי שהחתימה את הרכז ליאור ליפשיץ. ליפשיץ שיחגוג בקרוב 30, שיחק בעונה החולפת במדי אשדוד, אך פציעה שעבר בכף היד בשלבים המוקדמים של העונה השביתה אותו לתקופה ארוכה. במשחקים שכן הספיק לשחק העמיד ממוצעים של 11 נק׳, 3 ריב׳ ו 6 אס׳ למשחק. ליפשיץ בילה את רוב הקריירה בליגת העל כשבין היתר שיחק בהפועל ירושליים, חולון, נתניה ואשקלון ואין ספק שהוא מהווה תוספת כח משמעותית לעולה החדשה. בעונת 07/08 נתן גיחה חד פעמית לליגה הלאומית, בה שיחק בלאומית במדי גבעת שמואל (הידועה יותר כמ.כ. הבקעה) אותה העלה לליגת העל, וגם נבחרת לחמישיית העונה של ספסל.

מדובר הקבוצה נמסר: ״ליאור הוא ללא ספק האקס פקטור שלנו. שחקן עם הרבה מאוד נסיון ברמות הגבוהות. בנינו קבוצה מאוד מאוזנת שמשלבת בתוכה שחקנים מנוסים כמו ליאור, גל איתן, יוני ניר ואלעד הופמן וגם צעירים מוכשרים שיחד עם שני הזרים שלנו יהפכו אותנו לקבוצה חזקה מאוד״


מהדרום לצפון. מי שחוזר לשמה הוא אנטון קזרנובסקי (29, 2.05), שחתם לקדנציה נוספת בגליל עליון. לפני שנתיים הגיע קזרנובסקי עם הבוצה המפתיעה דאז של הגליל עד לרבע גמר הפליאוף. את העונה שעברה החל בהפועל אילת, וסיים אותה בגלבוע גליל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();