הרב פופ בנתניה, זר נוסף לרמה"ש
ספסל ,30/08/2014

הרב פופ חוזר לישראל ויהיה הזר הראשון של עידן פלדה, רמה"ש הוסיפה לסגל את קייל קיין שסיים את תקופת המכללות. בר"ג ממשיכים עודד שעשוע ועמית תמיר, נועם לייש ומוטי מוסקוביץ' עזבו את קרית אתא ועלו לליגת העל.

בברק נתניה ממשיכים לעבוד בשקט במטרה להשלים את הסגל. ההחתמה האחרונה היא הרב פופ (25, 2.03), שחוזר לישראל אחרי ששיחק בעבר בבני הרצליה בליגת העל. פופ נוטה לנדוד רבות בין קבוצות, והספיק כבר לעבור בנוסף לישראל ביוון, קולומביה ואוקראינה. קבוצתו האחרונה הייתה קונדורס הקולומביאנית, בה תרם 17 נק', 11.7 כדורים חוזרים ו1.7 חטיפות למשחק. פופ הוא עד כה ההחתמה השניה של עידן פלדה בנתניה, ונראה שיש להם עוד הרבה עבודה הקיץ.


קבוצה נוספת שעדיין לא ביצעה רכש מאסיבי היא עירוני ר"ג. פרט לטיירון קנט שחזר והאולי צעירי מכבי ת"א שיגיע, הקבוצה בעיקר משמרת את הסגל מאשתקד. בנוסף לינעם אירם, השבוע האריכו חוזה גם הקפטן והישראלי הבכיר של הקבוצה עמית תמיר , ושחקן הבית עודד שעשוע. תמיר (35, 2.08) מתחיל את עונתו הרביעית בר"ג, אחרי שב3 הקודמות היה מקלעיה המובילים ודחף אותה פעמיים לחצי גמר הפליאוף בלאומית. את העונה החולפת סיים עם 15.2 נק' ו6.6 רג', ונבחר לישראלי המצטיין של העונה.

שעשוע (33, 1.86), ממשיך לעונה שניה במועדון הרמת גני. כבר כנער שיחק במועדון וזכה איתו באליפות הליגה לנוער, וגם שיחק במועדון מספר עונות בתקופתו בליגת העל. בעונה שעבר פתח בחמישיה בחצי מהמשחקים ותרם 10.2 נק' בממוצע.


רמה"ש השלימה את מכסת הזרים כשצירפה את קייל קיין (24, 2.01), בוגר מכללת גרינסבורו מהNCAA. בעונת הסניור שלו העמיד ממוצעים של 15.4 נק' ו8.8 רב', ורמה"ש הולכת להיות התחנה הראשונה בקריירה המקצוענית שלו.


שני שחקנים שעוזבים את הלאומית ומתקדמים לעל הם נועם לייש ומוטי מוסקוביץ, שעברו לשחק בליגת העל. השניים שיחקו אתשקד אצל שרון אברהמי בקרית אתא, וינסו להראות מה הם יודעים גם בליגה הבכירה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();