נבחרת מלוכדת (איגוד הכדורסל בישראל)



גליון ציונים
ניב שמולי ,27/08/2014

לאחר הקמפיין המוצלח של נבחרת ישראל, על אף ההפסד הערב לבולגריה, החלטנו לחלק ציונים לשחקנים ולמאמן. מסכימים איתנו או חולקים על דעתנו? אתם מוזמנים לטקבק ולהעיר לנו.

ומי עוד בפנים? רשימת העולות

עמרי כספי:
סטטיסטיקה: 19 נק' (50% לשלוש), 7.2 ריב', 2.6 אס' ב-31.8 דקות.
בשיטה שהנחיל ארז אדלשטיין כספי תופקד בעמדה מספר 4 ובניגוד לקיץ שעבר נתן את מה שמצופה ממנו. מלבד משחק אחד מול הולנד בחוץ שהיה קצת פחות טוב כספי סיפק משחקים נהדרים והיה הסקורר הבולט בנבחרת וגם בלט בנושא הריבאונד. רצוי לשפר את משחק ההגנה שלו אבל בסך הכל כספי רשם טורניר נהדר.
ציון: 8.5

גל מקל:
סטטיסטיקה: 13.3 נק', 4.5 ריב' ו-6.5 אס' ב-31 דקות.
אין ספק שגל מקל השתלט הקיץ על תפקיד הרכז המוביל בנבחרת וגם המנהיג. מקל ניווט, מסר, קלע והיה שם ברגעים החשובים שהשיא היה בתצוגת הטריפל דאבל בנצחון על מונטנגרו. גם בהגנה מקל ידוע כשחקן הגנתי טוב והוכיח זאת גם הפעם. עם קצת יותר שיפור בקליעה משלוש מקל יהפוך לנשק קטלני אף יותר.
ציון: 8.5

גיא פניני:
סטטיסטיקה: 10.2 נק', 2.7 ריב' ו-4.2 אס' ב-29.7 דקות.
לאחר עונה טובה במכבי ת"א שהסתיימה בגביע אירופי ועל רקע המתיחות עם ארז אדלשטיין פניני הוכיח כמה נחוץ הוא בכל קבוצה בה הוא משחק. הסל החושב, שליחת היד בהגנה, האקסטה פס שמגיע בזמן הופכים את פניני לנשק שקט ויעיל ולא סתם קיבל את גופיית ההרכב.
ציון: 7.5

רביב לימונד:
סטטיסטיקה: 8.2 נק' ב-21.5 דקות.
לימונד עלה מהספסל ונתן תפוקה נאה מאד ולפעמים הוצב כשומר ההגנתי הבכיר של ארז מבין הגארדים. אחרי עונה מצויינת בהפועל תל אביב תחת שרביטו של אדלשטיין היה ברור שלימונד יסתגל לשיטה במהרה ואכן התנועה שלו ללא כדור הניבה סלים קלים וסוף סוף קיבלנו מלימונד תרומה בגזרה הלאומית.
ציון: 7

יותם הלפרין:
סטטיסטיקה: 8.3 נק', 2.3 ריב' ו-3 אס' ב-27 דקות
קמפיין סביר של הגארד הוותיק – ללא תצוגת שיא ומשחקים סולידים. היד מהשלוש עדיין נמצאת (40% בקמפיין הנוכחי) וגם היכולת לסחוט עבירות וללכת לקו. קמפיין הלפריני טיפוסי.
ציון: 6.5


ליאור אליהו:

סטטיסטיקה: 9.2 נק' ו-4.3 ריב' ב-23 דקות.
אחרי פציעה שהשביתה אותו בחלק מההכנה אליהו עלה לרוב מהספסל ותרומתו, לעומת השנים הקודמות, ירדה. אבל אליהו נותן לנבחרת הרבה מאד מעלות בשיטה של ארז – גבוה שרץ מהר את המגרש, טריילר במתפרצות, תנועה ללא כדור ולבטח יהיה משמעותי בקמפיין הבא.
ציון: 6.5

דאור פישר:
סטטיסטיקה: 9.4 נק' ב-76% מהשדה, 4.9 ריב' ב-21 דק'.
בעקבות ההברזה המעצבנת של טיוס קיבלנו את פישר לעמדת המתאזרח ואם לשפוט על פי הרצון הרווחנו. שלא כמו טיוס פישר הפגין רצון ונראה היה שהוא לוקח ללב את המשחקים בנבחרת. הסטטיסטיקה סבירה אבל הגיעה בעיקר בגלל משחק השיא שלו נגד בולגריה. גם פישר הוא לא ריבאונדר גדול וללא משחק גב לסל (הלך רק 4 פעמים לקו בכל הטורניר) ולקיץ הבא המאמנים יצטרכו לבחון את התאמתו לצרכיי הנבחרת.
ציון: 6.5


יניב גרין:

סטטיסטיקה: 2.7 נק' ו-2.5 ריב' ב-11 דקות.
ממרומי גילו שוב יניב גרין התייצב לנבחרת ונתן דקות מנוחה לפישר ועזרה בריבאונד.
ציון: 6

אלישי כדיר:
סטטיסטיקה: 2.5 נק' ב-5.3 דקות.
הפורוורד של הפועל אילת לא הרבה לשחק אך כשהיה צריך עשה את עבודתו, בעיקר ברבע האחרון בנצחון על מונטנגרו.
ציון: 6

ארז אדלשטיין:
הג'ינג'י הוביל חבורה של שחקנים עם שלל בעיות שהגדולה היא היעדר ביתיות ולנו נשאר רק להוריד את הכובע ולקוות שגם בקיץ הבא נראה את אותו הדבר. לרוב צבירו חובבי הכדורסל יש טעם של עוד וקצת אכזבה מסיום הקמפיין וזה אומר הכל.
ציון : 9

ניצן חנוכי, דגן יבזורי ויובל נעימי לא הרבו לשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();