ניר כהן, חוזר לעפולה (דוברות עפולה)



עידכוני לאומית
ספסל ,25/08/2014

קבוצות הלאומית מתחילות לסגור את הסגלים לקראת העונה הקרוב. כפ"ס צירפה את פרדי גולשטיין ושגיב דוד, מגדל העמק העלתה מהארצית את גל טסלר, ועפולה צירפו צעירים והורידה מהעל את ניר כהן.

הפועל כפ"ס החתימה את פרדי גולדשטיין (26, 1.78), בוגר מכללת דרום אלבמה. גולדשטיין ניסה להעמיד את עצמו לדראפט של 2013 אבל לא נבחר, ואת העונה החולפת העביר בתאילנד בה קלע 17.6 נק' למשחק והוסיף גם 5.6 אסיסטים. גולדשטיין, עם השם היהודי המחייב, מצטרף לשני האמריקאים לזלי מקדונלד ובילי וייט שכבר חתומים בקבוצה. השחקן היה מבוקש בחיפה ובהפועל ת"א, אבל לאחר עבודה קשה של הסוכן בועז בר דיין הגיע לבסוף ללאומית. כמו כן מצטרף לקבוצה שגיב דוד (22, 1.98), ששיחק בעונה החולפת בגדרה מהארצית. דוד פתח את העונה במדי ר"ג בצורה טובה, וב5 המשחקים הראשונים רשם ממוצע של 6.2 נק' ואף נבחר לישראלי של המחזור. אבל ירידה דרסטית בדקות ובתפוקה גרמו לו לעבור לארצית.


הפועל עפולה צירפה אסופה של ישראלים צעירים ואחד קצת פחות צעיר. ניר כהן (33, 2.03), חוזר לעפולה אחרי שהעביר איתה עונה אחת בליגת העל ועונה נוספת בלאומית. כהן ותיק מאוד בליגת העל ואף נבחר לתגלית העונה בעונת 07/08 במדי ר"ג, וגם העבר תקופה במכללות במדי סן דייגו. זאתי חזרה ראשונה של כהן ללאומית מאז 2003, והוא ינסה להחזיר את עפולה לליגה הבכירה.

הוד בן הרצל, מאמן עפולה, אמר לאחר החתימה: "ניר הוא שחקן שיוסיף לקבוצה הן מבחינת החוסן הפיזי, הן מבחינת הגובה ובעיקר בממד הניסיון שחשוב לקבוצה שישחקו בה הרבה חברה צעירים שיוכלו להיעזר בניסיון של ניר"

מי שעוד מצטרפים לעפולה הם הצעירים בן אלעף (20, 2.04), שהיה חלק מהסגל של מכבי חיפה בליגת העל בשנה החולפת אבל לא קיבל דקות, ואליה סרור (19, 2.02), ששיחק בשנה החולפת בהפועל עמק יזרעאל הן בקבוצת הנוער שהגיעה עד רבע גמר הפליאוף והן בקבוצת הארצית. שלומי מור יוסף (22, 2.02) ימשיך לעונה נוספת במועדון.


הפועל מגדל העמק צירפה את גל טסלר (21, 1.86), שנתן עונה טובה אשתקד בעמק חפר מהארצית. טסלר היה שותף לזכיה של הקבוצה בגביע האיגוד כשתרם 26 נק' בצמד המשחקים. כמו כן טל שמול, שעלה עם הקבוצה מהארצית לפני שנה, חוזר לשחק בה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();