ווליס. ממשיך לעונה שלישית בצפון



גליל עליון שומרת על הסגל
ספסל ,23/08/2014

אחרי שאבישי גורדון ורון סבג האריכו חוזה, גם דן ווליס ועמר טל ממשיך בצפון. כמו כן בקבוצה החתימו זר ראשון ומתאזרח, זיו ברתנא ממשיך על הקווים.

ביבנה החתימו זר שני.

הפועל גליל עליון ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה. הקבוצה מהצפון שספגה אכזבה קשה אשתקד אחרי הדחה מוקדמת ומפתיעה ברבע גמר הפליאוף, תרצה השנה לא למעוד שוב ברגעי ההכרעה. בקבוצה כאמור החליטו לשמור על רוב הסגל הישראלי, ולהמשיך בקו הברור של הקבוצה שהוא קידום שחקנים מקומיים.

השניים שהאריכו חוזה השבוע הם דן ווליס (25, 1.92) ועומר טל (22, 1.87). מבחינת ווליס מדובר בעונה שלישית במועדון, אחרי שכבר שיחק בכמה תחנות בצפון בליגה הלאומית (קרית אתא, טבעון, עפולה, נצרת עלית), ונראה שכעת מצא בית. ווליס לא זכה להרבה דקות במהלך העונה (קצת יותר מ12), אך לקראת סוף העונה ובפליאוף שיפר ממוצעים עם כמה משחקים יפים. לעומר טל תיהיה זאת השנה השניה בגליל אחרי שטייל גם הוא בצפון (מגידו, ביאליק). טל סיים את העונה עם 4.6 נק' למשחק, אבל הראה הרבה משחקים טובים כך שהסטטיסטיקה קצת משקרת. מי שלא ימשיכו בקבוצה הם שי זלץ, שעלה לשחק בליגת העל במדי גלבוע גליל, וצמד הזרים המצויין מאשתקד אריק אטרלי ודיוויד לאבו.

הקבוצה צירפה השבוע את המתאזרח דני רובין (23, 1.98), בוגר מכללת בוסטון ששיחק במדי נבחרת ארה"ב במכביה האחרונה וזכה איתה במדליית הזהב. גם זר חדש יש לקבוצה- קוטי קלארק (22, 2.01), בוגר מכללת ארקנסו. את עונתו האחרונה במכללות סיים עם 9.4 נק', 5.6 קב' ו2.4 אס' למשחק. ואחרון חביב שהצטרף השבוע הוא תום סלוצקי (22, 2.00), שזכה אשתקד באליפות הליגה הלאומית עם עירוני נהריה. סלוקצי שיחק בעבר גם בהפועל כפ"ס ונתן גם גיחה קלה לליגת העל במדי נתניה. אשתקד בנהריה לא קיבל יותר מידי דקות.


באליצור יבנה החתימו זר נוסף, כריס אדופיה (22, 1.98). אדופיה בוגר מכללת דנבר מהNCAA, וסיים את העונה האחרונה עם מספרים יפים של 12.4 נק' למשחק, יחד עם 5.6 רב', 4.1 אס', 1.5 חט' ו2.3 חס'. מכללת דנבר הגיע עד לחצי הגמר, ואדופיה נבחר לשחקן ההגנה של העונה ולחמישיית העונה.


איתות גם מר"ג, שעד כה לא באמת שמענו עליה הקיץ. אחרי שנאווי ומספר שחקנים עזבו, יש מי שממשיך לעונה הבאה והוא ינעם אירם (26, 1.94). אירם נתן עונה טובה אשתקד בר"ג עם 11.7 נק' למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();