בולוק, החליף קריירה



מהNFL לקרית גת
ספסל ,13/08/2014

מכבי קרית גת החתימה זר נוסף עם עבר מעניין- ג'נתן בולוק האמריקאי, שניסה בתחילת הדרך להיות שחקן פוטבול מקצועי. בולוק (27, 1.96) הוא הזר השני של קרית גת אחרי ההחתמה של טרנס ווטסון בשבוע שעבר.

-- ולדי מויסייב --

מכבי קריית גת בכדורסל ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הקרובה בליגה הלאומית וביום רביעי השבוע החתימה את ג'נתן בולוק. בולוק הוא הזר השני של הקבוצה והוא יצטרף לשלושת שחקני הרכש שכבר חתמו- טרנס ווטסון, אלעד הופמן ויוני ניר. מדובר בשחקן חזק ואגרסיבי, בעל יכולות אתלטיות טובות, חודר טוב ומגיע עד לטבעת די בקלות, בעל יכולת גבוהה בכל הקשור למשחק עם הגב לסל. מבחינה הגנתית נראה טוב, חוסם ולוקח לא מעט ריבאונדים. פרט מעניין על האמריקאי- ב2009 חתם בקבוצת ניו יורק ג'ט בליגת הפוטבול המקצוענית (NFL), אבל לאחר שלא הגיע לסגל הסופי של הקבוצה עבר לשחק רק כדורסל.

בולוק שיחק 4 שנים בקולג' בקבוצת קליבלנד. בשנת 2010/11 שיחק בליגה השנייה באוסטרליה ו-8 משחקים בליגה השנייה בבלגיה (עזב בעקבות פציעה). ב-2011/12 שיחק איסלנד בליגה הראשונה בקבוצת גרינדוויק איתה זכה באליפות ובמספר תארים אישיים: שחקן השנה, חמישיית ההתקפה וחמישיית ההגנה. בולוק הציג ממוצעים של 21.4 נק' ו-9.6 ריב'. בשנת 2012/13 עבר לשחק בפינלנד בליגה הראשונה בקבוצת קווג'וקי עימה סיים במקום החמישי לאחר שהפסיד בחצי הגמר. בקבוצתו בפינלנד הציג ממצועים של 16.9 נק' ו-6.7 אסיסטים.

דובר הקבוצה-כפיר סויסה: ״ג׳נתן יהיה הזר השני שלנו אחרי ווטסון. מדובר בשחקן חזק מאוד מבחינה פיזית, אתלטי ונקווה שיתאקלם פה מהר ונהנה מהאיכויות שלו. הבטחנו שנעמיד קבוצה חזקה ובולוק הוא לא האחרון שיצטרף, ממשיכים לעבוד״









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();