גרינבוים, הגיע עם עפולה לגמר



רעננה ממשיכה לעבוד
ספסל ,08/08/2014

העולה החדשה ללאומית עם עוד החתמות בגזרה הישראלית, כשגם 2 זרים צפויים לסכם בימים הקרובים. שינוי גם באולם הביתי- נפרדים מאולם הפרחים וחוזרים למטרווסט.

מבטיחה ומקיימת- עירוני רעננה אמרה שתבנה קבוצה ללאומית שתתבסס על שחקני בית ובוגרי מחלקת המועדון, והנה עוד שחקן חוזר הביתה. איתי גרינבוים (29, 1.93), בוגר מחלקת הנוער הרעננית שגם שיחקת בקבוצה הבוגרים של הועדון, חתם בקבוצה. השחקן שהגיע בשנה שעברה עם עפולה לגמר הפליאוף בלאומית, סיים עונה טובה עם 9.4 נק' ו5.4 אס' למשחק.

גרינבוים הספיק לשחק בליגת העל במ.כ. הבקעה ור"ג, וזכה באליפות הלאומית עם רמת אפעל. השחקן נבחר פעמיים לשחקן העונה- בנוער לאומית ב02/03 ובליגה הלאומית.

רענני נוסף שממשיך בקבוצה הוא שי קליינמינץ (22, 1.90), שזכה עם הקבוצה אשתקד באליפות הליגה הארצית מחוז צפון. בכך הקבוצה שומרת על בסיס רציני מהשלד הקיים, כשקליינמינץ מצטרף לאור שאלתיאל, צאלי נוימן ונמרוד רינסקי.

החתמה נוספת היא ערן שטייניץ (19, 2.04), בוגר מחלקת הנוער של הפועל ת"א שהגיעה אשתקד לחצי גמר הפליאוף. כמו כן השחקן נמנה על הסגל של ארז אדלשטיין בקבוצה הובגרת של המועדון.

ועידכון אחרון, אולם מטרווסט שהולך לעבור שיפוץ משמעותי בקיץ הקרוב והחלפת פרקט, הולך להיות הבית של הקבוצה בעונה הקרובה. בכך נפרדים במועדון מאולם הפרחים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();