נתי כהן. מצא זר ראשון



זר ראשון לקרית גת- טרנס ווטסון
ספסל ,06/08/2014

העולה החדשה ממשיכה בהכנות לפתיחת העונה בלאומית, עם החתמתו של שחקן העונה שעברה באיסלנד. מדובר בזר ראשון שמגיע לקבוצה, שמצטרף לשני הישראלים שכבר חתומים בה- אלעד הופמן ויוני ניר.

-- ולדי מויסייב --

מכבי קריית גת בכדורסל ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הקרובה בליגה הלאומית והשבוע החתימה את טרנס ווטסון. ווטסון הוא הזר הראשון של הקבוצה והוא יצטרף לשני שחקני הרכש שכבר חתמו, אלעד הופמן ויוני ניר. הפורוורד האמריקאי שמתנשא לגובה של 2 מטרים, שיחק בעונה האחרונה בליגה הראשונה באיסלנד וקטף לא פחות מארבעה תארים הכוללים את: שחקן השנה, שחקן ההגנה של השנה, פורוורד השנה וה- M.V.P..

ווטסון, בן 27 יליד דטרויט, החל את דרכו במכללות, ובשנה האחרונה העמיד ממוצעים של 24 נק׳ למשחק, 15 ריב׳, 3.3 אס׳ ו3.3 חסימות, נתונים שהעניקו לו כאמור את תואר שחקן השנה באיסלנד .

מיו״ר מכבי קרית גת, תומר יאמין נמסר: ״רכש נוסף שלנו, הפעם בגזרת הזרים. בשנים האחרונות קטף כמעט כל תואר אפשרי באיסלנד והעמיד מספרים מצוינים. מדובר בשחקן מוכשר ומאוד אתלטי ואנו בטוחים שיצעיד אותנו לצמרת הגבוהה״.

כפיר סויסה, דובר הקבוצה הוסיף כי ״טרנס הוא הזר הראשון שלנו ובקרוב תצטרף אליו החתמה משמעותית נוספת. אני מאמין כי כאשר הסגל יושלם נוכל להציג קבוצה לתפארת.״








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();