בן שוהם. חוזר ליבנה (אלונה חליוא)



בן שוהם שב ליבנה, החתמות בארצית
ספסל ,04/08/2014

הגארד/פורווארד שהעביר את העונה האחרונה במגידו חוזר ליבנה אחרי שנת נדודים. בארצית0 טל רונן יחזק את שוהם, רז ניסים כהן ממשיך בפ"ת במקום אלון דמבינסקי.

-- ניב שמולי --

יבנה ממשיכה בבניית הסגל הישראל, כשהגארד/פורווארד שהעביר את העונה האחרונה במגידו חוזר לדרום אחרי שנת נדודים. אוהד יתום שאימן את שוהם בעונה החולפת יהיה גם העונה מאמנו ביבנה. שוהם (22, 1.96) סיפק השנה 6.6 נקודות בממוצע אליהן הוסיף גם 2.8 ריבאונדים ב 21 דקות משחק. את משחקו הטוב ביותר העונה רשם נגד באר יעקב כשקלע 14 נקודות ב 18 דקות משחק. בן שוהם מרכיב חלק נוסף בפאזל שבונה אוהד יתום והוא מצטרף לשמחוני, מאיור, דוד, פוגל וזלמנוביץ׳ שהצטרף השבוע. בנוסף גם אייזנהרדט ואליאספור יאיישו את מצבת הגבוהים הישראלים בחבורה הצעירה ביבנה.


שתי החתמות מעניינות בארצית:

מכבי שוהם אותה מאמן מני גרדנר התחזקה בשחקן בכיר בדמותו של הקלעי המוכשר טל רונן (1.94,25), וזאת בנוסף להשארת רוב הסגל הקיים מהעונה שעברה ותהיה גם השנה חלק בלתי נפרד מצמרת הליגה. רונן, יוצא נבחרות הנוער והעתודה של ישראל, הספיק לשחק בשנים האחרונות בכמה תחנות בליגה הלאומית כגון קרית אתא, כפר סבא וקרית ביאליק וידוע כגארד אתלטי וקשוח עם קליעה נקייה משלוש שיעזור ויחזק מאד את שוהם בעמדה בה הייתה לה חולשה בשנה החולפת.

רז ניסים כהן (23, 1.90) ימשיך לעונה נוספת במכבי פ"ת. השחקן שיחק בעבר באשקלון בליגת העל ובר"ג בלאומית, ובקיץ שעבר נחת בפ"ת וכאמור ימשיך בה גם בעונה הקרובה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();