זלמנוביץ. חוזר ללאומית (אלונה חליוא)



זלמנוביץ' מצטרף ליבנה
ספסל ,01/08/2014

לא עוצרת- יבנה עם החתמה נוספת, הפעם בדמותו של מיכאל זלמנוביץ' ששיחק בשנה שעברה בנס ציונה מליגת העל. אוהד יתום מאמן הקבוצה כבר קרוב להשלמת הסגל, כשבקבוצה טרם הוחתמו זרים.

אליצור יבנה הודיעה היום כי החתימה את הפורוורד מיכאל זלמנוביץ (1.96,22), שחקנה בעונה החולפת של נס ציונה מליגת העל.

זלמנוביץ, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א והיה שותף לנבחרת הקדטים ובסגל המורחב של נבחרת העתודה, סומן כפוטנציאל גדול בשל כישרונו הטכני ויכולותיו האתלטיות. לאחר שמיעט לשחק בליגת העל בשל ריבוי השחקנים הזרים בעמדה בה שיחק, ירצה להביא זאת לידי ביטוי השנה ביבנה. לפני כשנתיים שיחק זלמנוביץ בהוד השרון תחת רועי חגאי כאשר בעונה זו הפתיעה הקבוצה והגיעה עד לגמר הפלייאוף שם הפסידה לאותה נס ציונה שעלתה לליגת העל.

עם צירופו של מיכאל זלמנוביץ השלימה יבנה את בניית הסגל הישראלי שלה לעונה זו שיכלול גם את איגור מאיור, תמיר שמחוני, חיים אליאספור ושני המתאזרחים אבי פוגל ובן אייזנהרדט.

טמיר שפירא, סוכנו של השחקן, מסר לאחר החתימה: "מיכאל שחקן עם יכולות וכישרון שצריך לפתח ולממש על המגרש והחיבור עם יבנה אותה מאמן אוהד יתום לא היה מקרי שכן חיפשנו קבוצה עם מאמן שמטפח ומקדם שחקנים צעירים ואני משוכנע שמיכאל הגיע למקום הנכון ביותר עבורו."

זלמנוביץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לליגה הלאומית ולשחק תחת המאמן אוהד יתום. אני מגיע עם מוטיבציה ורעב גדול ומחכה כבר להטביע את הכדור הראשון באימון הפתיחה של העונה."








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();