יוני ניר



יוני ניר בקרית גת
ספסל ,31/07/2014

העולה החדשה מהדרום עובדת גם היא, כשלאחר צירופו של אלעד הופמן, הוחתם הערב גם הפאור פורוורד יוני ניר ששיחק אשתקד באשדוד מליגת העל.

-- ולדי מויסייב --

מכבי קריית גת בכדורסל מתחילה לבנות את הסגל לעונה הקרובה בליגה הלאומית והיום החתימה את יוני ניר. ניר (28, 2.04), פאוור פורוורד, ששיחק בעונת 2012/13 בהפועל ת"א ובמהלך העונה שעברה עבר למכבי אשדוד, ניהל מגעים עם קרית גת מהלאומית על הצטרפותו בשבועות האחרונים והיום חתם רשמית.

ניר החל את דרכו לפני עשר עונות בהפועל ירושלים ונדד בהמשך לעירוני רמת גן, בני השרון, מכבי ראשל"צ, גבעת שמואל, מכבי חיפה, אשקלון, הפועל ת"א ואשדוד. את המספרים הטובים ביותר בקריירה העמיד במדי חולון ב-09/10 - 9.8 נק' ו-4.7 ריבאונדים בממוצע ב-22 הופעות ליגה.

יוני ניר הוא הרכש השני של הקבוצה לאחר החתמתו של אלעד הופמן לפני כשבוע וחצי. ללא ספק מדובר ברכש משמעותי לקבוצה. השניים יצטרפו לתומר פיסצקי שממשיך עם הקבוצה לעונה הרביעית שלו. בקריית גת ממשיכים לעבוד קשה בימים אלו על סגל הקבוצה על מנת לבנות קבוצה חזקה לליגה הלאומית שלא תחזור על עונת העלייה לפני שנתיים אותה סיימה בירידה חזרה לארצית.

מדובר הקבוצה נמסר: "יוני הצטרף למשפחה חמה והחתמה שלו היא עוד שלב במסע בניית הקבוצה. יחד עם אלעד הופמן ושחקנים בכירים נוספים, כולל זרים שיצטרפו, אין לי ספק שמכבי קרית גת תהיה קבוצה חזקה מאוד בליגה הלאומית. אנחנו שמחים על הצטרפותו ומאחלים לו בהצלחה״.

תגובת המאמן נתי כהן: ״אני שמח שהצלחנו להביא את יוני ניר לקרית גת, אני יותר ממאמין בו כשחקן וכאדם, יוני רעב מאוד להצליח ולחזור לקדמת הבמה ,רוצה להוכיח את יכולותיו וכישרונו הרב, כולנו יחד עם עבודה קשה נשיג את השאיפות שלו שמשתלבות עם השאיפות של המועדון״.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();