אדלשטיין וליובין. טורניר מוצלח (איגוד הכדורסל)



טורניר הכנה מוצלח לנבחרת הגברים
ספסל ,26/07/2014

על אף ההפסד ביום האחרון לצ'כיה (73:63), נבחרת הגברים מסיימת את טורניר ההכנה שועתק לרוסיה במקום הראשון. ישראל סיימה עם שני ניצחונות יפים על רוסיה ורוסיה הצעירה, וכאמור ההפסד לצ'כיה.

נבחרת ישראל סיימה את טורניר ההכנה במוסקבה בהפסד 73-63 לרוסיה, אבל סיימה אותו במקום הראשון. הטורניר שאמור היה להתקיים בארץ, הוזז ברגע האחרון בעקבות המצב הביטחוני והצליח גם לספק היסטוריה קטנה. הנבחרת נאלצה להסתדר ללא הלפרין ואליהו הפצועים בשני המשחקים האחרונים.

את הטורניר פתחה הנבחרת מול רוסיה הצעירה, וגברה עליה 67:57. ישראל הובילה לאורך רוב שלבי המשחק, אבל הרוסים נתנו פייט רציני ורק בסוף ישראל הצליחה לברוח לדו ספרתי. המשחק השני כבר היה אתגר רציני מול רוסיה הבוגרת, אותה ישראל מעולם לא ניצחה בחוץ. הנבחרת נקלעה לפיגור מוקדם והייתה במינוס 14 במחצית. אבל הגנה מצויינת בחצי השני הביאה למהפך ובסוף 87:72 לישראל כששון דאוסן הצעיר קולע את נקודת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת. היום כאמור ישראל הפסידה את משחקה האחרון לנבחרת צ'כיה. הצ'כים הובילו מההתחלה ובמחצית עלו לדו ספרתי, עליו שמרו עד הסוף.

בבית המשולש שנוצר (צ'כיה הפסידה לרוסיה) יחד עם חישובי הפרשי הסלים, בסופו של דבר ישראל מסיימת במקום הראשון. בהחלט תוצאה יפה לטורניר ההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה בחודש הבא.

ארז אדלשטיין, מאמן הנבחרת: "טורניר טוב שהראה לנו איפה אנחנו עומדים אחרי שבועיים וחצי של אימונים. יש הרבה דברים טובים, אבל יש המון דברים שחייבים לעבוד עליהם ואני מקווה שנספיק. היה חשוב להכניס את השחקנים לאווירת משחקים כי היינו באווירה של סוף ליגה, פגרה ומצב נתון בארץ. היום הפסדנו את המשחק ברבע השני. חילקנו כוחות כי אנחנו רוצים לייצר סגל רחב שכל אחד מ-12 השחקנים יתן לנו משהו. ברחו לנו אחרי שהובלנו ברבע הראשון 7-10 ורדפנו כל המשחק."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();