אינהורן. חוזר הביתה לרעננה



רעננה עובדת
ספסל ,23/07/2014

העולה החדשה ללאומית, עירוני רעננה, עובד במרץ על השלמת הסגל שיוביל אותו בעונה הקרובה. בנתיים מי שממשיכים בקבוצה הם בוגרי הנוער צאלי נוימן, נמרוד רינסקי וירין אינהורן (אחרי עונה ברמלה), והפורוורד אור שאלתיאל. גם דן בנק מצטרף לקבוצה.

עירוני רעננה החלה בימים האחרונים בבניית הסגל לעונה הקרובה: הפורוורד אור שאלתיאל (27), שחזר הביתה לפני שלוש שנים, והיה אחד הקלעים המובילים של הקבוצה אשתקד, ימשיך לעונה רביעית ברציפות.

הגארד נמרוד רינסקי (19), שהיה שותף לשתי אליפויות המדינה לנוער, הזכייה בגביע המדינה לנוער וכמובן גם לעלייה של הבוגרים ללאומית, ימשיך לעונה נוספת. רינסקי נבחר לפני שנתיים לחמישית העונה בליגת הנוער, וגם השנה היה אחד השחקנים המובילים בליגה.

הפורוורד/סנטר צאלי נוימן (18), שכמו רינסקי היה שותף לתארים של קבוצת הנוער בשנתיים האחרונות ואף הספיק לשחק עם הבוגרים במשחק אחד בעונה החולפת, סיכם גם הוא לעונה הקרובה. נוימן נמצא בימים אלו עם נבחרת הנוער בגולריה באליפות אירופה דרג ב'.

הרכז ירין איינהורן (19), שהוביל את פנינת השרון לאליפות ההיסטורית בנוער בעונת 12/13, שב הביתה אחרי שנבחר בעונה החולפת לתגלית העונה בליגה הלאומית במדי אליצור רמלה. אינהורן נתן עונת בכורה מצויינת בבוגרים, אותה סיים ברבע גמר הפליאוף ועם ממוצעים של 7 נק' ו2.4 רב', כשהוא פותח בחמישיה ברוב המשחקים.

אל ארבעת בוגרי מחלקת- הנוער של עירוני רעננה הללו הצטרף גם הגארד דן בנק בן ה-30, בוגר מחלקתה-נוער של א.ס. רמת-השרון, ששיחק במדיה בשנתיים האחרונות והוביל אותה לליגה הלאומית. בנרק סיים את העונה עם 9.6 נק', 4.4 רב' ו4.4 אס'. קודם לכן שיחק בנק בלאומית במדי הפועל גבעתיים, מכבי הוד-השרון ועירוני נס-ציונה. בעברו גם עונה במדי לאומית השרון, שהיתה קבוצת הבת של בני השרון בעת שזו שיחקה ברעננה.

בימים הקרובים צפוייה קבוצתו של ראובן רבינוביץ' להשלים את הסגל הישראלי, עם המשך מתן הדגש על שחקני הבית בוגרי מחלקת-הנוער, ואז יתפנו במועדון לבחירת שני הזרים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();