וויליס. חוזר לארץ



יבנה לא עוצרת
ספסל ,20/07/2014

הקבוצה מהשפלה ביצעה היום שתי החתמות נוספות בדמותם של המתאזרח אבי פוגל ששיחק אשתקד בהוד"ש והזר ריי וויליס שפתח את העונה בבאר יעקב וסיים אותה בפינלנד.

-- ניב שמולי --

אליצור יבנה החתימה הבוקר (א') את המתאזרח אבי פוגל (28, 1.88) ובנוסף ביצעה החתמה של זר ראשון- ריי וויליס (25, 1.98) ששיחק בבאר יעקב בתחילת העונה ולאחר מכן שוחרר לפינלנד בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה הקבוצה. בבאר יעקב סיפק הגארד ממוצעים של 18.6 נק', 9.5 ריב' ו-4 אס' וגם בפינלנד רשם מספרים יפים של 16 נק' בממוצע למשחק.

אבי פוגל, ששיחק בעונה החולפת בהוד השרון, מצטרף לצוות שבונה אוהד יתום ביבנה ויחבור לגארדים שמחוני ומאיור. פוגל רשם בעונה שעברה בהוד השרון 11.4 נק' בממוצע שאליהם הוסיף 2.1 ריב' ו-46% לשלוש. לקראת סוף העונה סיפק הגארד כמה משחקים מצויינים, אך אלה לא עזרו להוד השרון לשרוד בליגה.

עד כה הסגל של יבנה כולל את שמחוני, מאיור, אייזנהרדט, פוגל, וויליס, יוני דוד ושחקני הנוער – יאיר בן שטרית, מתן יובל, אמיר בורסוק ויובל רחמילוביץ'.

מאמן אליצור יבנה, אוהד יתום: "מבחינתנו מדובר בהחתמות חשובות, ריי ופוגל שיחקו בארץ וראינו את היכולות המגוונות שלהם. השניים בהחלט יכולים להנהיג ולעזור לקבוצה לנצח. שניהם שחקנים חברתיים עם אופי טוב ווינרים בנשמה ומבחינתנו זה לא פחות חשוב. אני מאמין בהם ומקווה שייקחו אותנו למעלה ויעזרו לנו להצליח ויובילו למקומות שאנחנו חולמים להגיע".







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();