אלכסנדר. עובר צפונה



ג'וש אלכסנדר בקרית אתא
ספסל ,18/07/2014

קרית אתא ממשיכה לעבוד במרץ לקראת העונה שבפתח ועם צירופו של אלכסנדר, ששיחק בעונה הקודמת בא.ס. רמה"ש, נציגת הקריות היא הראשונה נכון להיום מבין קבוצות הליגה הלאומית שסגרה עם זר.

-- יאיר תגר --

אנחנו עוד לא בעיצומה של עונת המלפפונים וניכר שעירוני קרית אתא מתקרבת להשלמת הסגל שלה. עוד מוקדם לצאת בהצהרות אבל כמו שזה נראה כרגע, נציגת הקריות הולכת לדבר חזק מאד בעונה הקרובה, בייחוד אחרי ההחתמה האחרונה שלה:

ג'וש אלכסנדר (26, 1.98 מ'), בעונה שעברה בא.ס. רמה"ש, סיכם היום (ו') על הצטרפותו לקבוצתו של שרון אברהמי והוא יהיה אחד משני הזרים שלו בעונה הקרובה (בכלל, ככל הידוע אתא היא הקבוצה הראשונה כרגע מבין קבוצות הליגה שהחתימה זר). קרית אתא תהיה התחנה השלישית בקריירה של אלכסנדר בארץ כשבנוסף אליה ורמה"ש, הוא שיחק בעונת 2012-13 במכבי "איתי" באר יעקב.

לאלכסנדר קילומטראז' די מכובד בקריירה שלו עד עכשיו: מאז שסיים את תקופת המכללות שלו אחרי 4 שנים במכללת סטפן פ. אוסטין עם ממוצעים של 14.5 נק' (בהם 41% מהשלוש ו-76.5% מהעונשין), 5.7 רב' ו-1.3 חט', הוא הספיק לעבור בפולוניה ורשה וסופוט הפולניות, באקן הדנית ו-RTV 21 מקוסובו.

ממוצעיו אצל באר יעקב (אליה הצטרף באמצע העונה) עמדו על 22.5 נק' (39.6% מהשלוש), 10.1 רב' ו-1.5 חט', כשלאחר משחקי הפלייאוף התחתון הם הסתכמו ב-20.2 נק' (38.8% מהשלוש), 8.3 רב' ו-1.6 חט'. ברמה"ש ממוצעיו ירדו מעט (19.3 נק', 7.5 רב', 2 אס' ו-1.3 חט'), אך הוא היה אחראי לאחת מתצוגות הקליעה המרשימות שנראו בשנה שעברה בליגה הלאומית: 38 נק' (מתוכם 8/10 מהשלוש) שהובילו ל-42 נקודות מדד ומכל הקבוצות בליגה אלכסנדר עשה זאת נגד... קרית אתא (שדווקא ניצחה את אותו משחק).

מעניין לציין שזר אחר ששיחק ברמה"ש בעונה שעברה, דונלד רוטפורד, פתח את אותה עונה עם אלכסנדר בקבוצה מהשרון ועבר במהלכה (אחרי שחזר מפציעה) לקרית אתא.

החתימה של אלכסנדר מצטרפת לזו של ווילי וורקמן מתחילת השבוע וביחד עם השחקנים האחרים שכבר הצטרפו (לירן מורן, ג'ורדן לואיס וג'ואי קיזל), יהיה כדאי לקחת את קרית אתא בחשבון בכל הקשור למאבקים על הכרטיס לליגת העל בעונה הקרובה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();