האור שבקצה המנהרה
שגיא ניר ,11/03/2005

הניצחון של ירכא בחולון השבוע גרם לרעידת אדמה בצמרת ובתחתית ונתן חיזוק ממשי לתקוות ההישרדות של הקבוצה הצפונית. מעבר להקרבה, המלחמה והנחישות של שחקני ירכא, עמד איש אחד שהיה מעל כולם. כוכב המחזור ה-19 בלאומית, בכתבה

לקריאת הטור "על הקווים" לסיכום המחזור המרתק בלאומית לחצו כאן



אף אחד לא ספר אותם. הם פתחו את העונה עם 5:0, בלי אולם ביתי, בלי זר ועם מאמן שנשבר לא והלך הביתה. למרות השמות הגדולים והניסיון, נראה היה שירכא תהיה עוד סיפור עצוב של קריסה ברגע האמת.
אין הרבה אנשים שהיו מוכנים להמר על ירכא השבוע בחולון. את החבר'ה מהגליל זה פחות עניין, ובמשחק נהדר חזרו מהמבצר הפרוץ עם הנקודות. האיש מאחורי ההצלחה במשחק הזה הוא ליאור שגב, בן 21, שרק לפני חודש השתחרר מצה"ל. הרכז הקרייתי משחק כבר שנה שניה בקבוצה, ובתקופה האחרונה חזר להוביל את ירכא אחרי תקופה לא קצרה של פציעה וסיפסול. בשלושת המשחקים האחרונים, דווקא מול שלושת הגדולות של הליגה, קלע שגב כמעט 15 נקודות למשחק, כשבשלישי האחרון הוא הוביל את ירכא עם 19 נקודות ו-8 אסיסטים, כשבמחצית השניה הוא הורג את חולון בחדירות לסל ובהגנה על טים ג'ונס.
שגב, שהוא שחקן ירכא הראשון שזוכה השנה בתואר כוכב המחזור, כבר התראיין ל"ספסל" בתחילת העונה, כך שלא ציפיתי למשהו אחר מתגובה דיפלומטית וצנועה לבחירה שלו: "זה משמח, אבל הבחירה לא מגיעה רק לי, אלא לכל הקבוצה. כל החברים בקבוצה נלחמו אחד בשביל השני ולא היה אחד מעל האחרים".

שלושה מחזורים לסיום הליגה, ממוקמת ירכא במקום הלפני אחרון, עם נקודה פחות מראש העין ומגדל העמק, כשאת האחרונה היא תפגוש במשחק חוץ במחזור האחרון.


לקריאת הטור "על הקווים" לסיכום המחזור המרתק בלאומית לחצו כאן

לתגובות, עדכונים ושאלות: עורך הלאומית

רוצים לדבר כדורסל? הכנסו לפורום "ספסל"








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();