רבינוביץ. ממשיך עם רעננה



רבינוביץ' ממשיך ברעננה
ספסל ,15/07/2014

המאמן שהעלה השנה את עירוני רעננה מהליגה הארצית לליגה הלאומית, יקבל את שרביט האימון בקבוצה גם בעונה הקרובה. ברעננה רוצים לבנות קבוצה שתתבסס על שחקני בית צעירים. ברמלה נפרדו מחנן הירשוביץ והביאו במקומו את אוהד גל.

העולה החדשה ללאומית, עירוני רעננה, החליטה להמשיך עם מי שהוביל אותה לשם- ראובן רבינוביץ'. לרבינוביץ' בן ה-34 יש עבר מפואר במחלקה הרעננית- אימון קבוצת הנוער לאומית של המועדון במשך 3 שנים, הגעה לחצי-גמר הפלייאוף והולכת נבחרת "מטרווסט" רעננה עד לגמר ליגת התיכונים, וגביע-המדינה הראשון של רעננה עם זכייה בילדים בעונת 2011/12. הוא הוביל גם את קבוצת הילדים א' לאומית למעמד גמר אליפות המדינה בעונת 2004/05.

בעונה החולפת, שהיתה הראשונה עבורו במסגרת בוגרים, הוליך רבינוביץ' את הקבוצה לאליפות משכנעת בליגה הארצית, כשהיא מבטיחה את המקום הראשון 6 מחזורים לסיום העונה. בחודשים שעברו מאז חיכו במועדון להחלטת ראש-העירייה זאב בילסקי בנוגע לעתיד הקבוצה, ולאחר שהאחרון נתן את ברכת הדרך לפני מספר שבועות החלה ההנהלה בעבודתה. רבינוביץ', שמתחיל את עונתו ה-14 ברציפות במועדון, צפוי להוביל קבוצה צעירה ותוססת, שתתבסס ברובה על בוגרי מחלקת-הנוער של השנים האחרונות. בימים הקרובים ינסו ברעננה לסכם עם הבסיס הישראלי ומשם להתקדם לכיוון החתמת שני זרים.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();