וורקמן עובר לקרית אתא
ספסל ,15/07/2014

אחרי עונה אחת בהפועל קצרין/גליל עליון, הסמול פורוורד מגיע לקבוצתו של שרון אברהמי, שמחזיקה כעת לא פחות משלושה (!) מתאזרחים בסגל.

-- יאיר תגר --

עירוני קרית אתא ממשיכה להתחזק, בייחוד בכל הקשור למצבת המתאזרחים שלה: אחרי שהחתימה את ג'ורדן לואיס וג'ואי קיזל, נציגת הקריות הודיעה על צירופו של ווילי וורקמן, אשר בעונה שעברה שיחק בהפועל קצרין/גליל עליון בה היה מהגורמים החשובים בעונה המפתיעה שלה, כשהעפילה לרבע גמר הפלייאוף מהמקום השלישי בטבלה (סדרה אותה ניצחה דווקא קרית אתא 2-0).

בתום 4 שנים במכללת אמהרסט, גליל עליון הייתה הקבוצה הראשונה של וורקמן (24, 1.98 מ') והוא היה הקלע הרביעי בטיבו אצלה עם 9.3 נק' (56% מהשדה), להם הוסיף 5.5 רב', 3.6 אס' ו-1.9 חט'.
בין משחקיו הבולטים בעונה האחרונה ניתן לציין שניים: 19 נק' ו-7 אס' (שניהם שיאי עונה) נגד טבעון/מגידו ו-16 נק' בתוספת שיא עונה של 10 רב', שהיה גם הדאבל-דאבל היחיד שלו, מול מגדל העמק. אגב, בשני המשחקים בפלייאוף נגד קבוצתו החדשה הוא רשם 7 נק' כ"א.

חוץ משלושת המתאזרחים הנ"ל, לירן מורן הוא שחקן נוסף שהצטרף (יותר נכון חזר) לסגל החדש שבונה שרון אברהמי. מי שלא יישאר הוא אור זינדרמן, שאחרי עונה אחת בקריות החליט לרדת לליגה הארצית ולעבור לקבוצה מהמרכז עקב כוונתו להתחיל בלימודים.
קודם לזינדרמן עזבו את קרית אתא סיימון פארין (עירוני נהריה), כריס ווטסון (הפועל ב"ש), אילן נניקשווילי (הפועל חיפה) וכן שני הזרים, דונלד רוטפורד וג'רמי אלן. עיקר המאמצים של אתא מתרכזים כעת במציאת שני זרים חדשים ורכז.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();