זהביאן. חוזר ללאומית



זהביאן ברמה"ש, מתאזרח חדש ליבנה
ספסל ,14/07/2014

הקבוצה של אוהד יתום החתימה את המתאזרח בן אייזנהרדט שמגיע מוויטמן קולג' ומשחק כסנטר. רז זהביאן חוזר לקדנציה נוספת בלאומית (אחרי שהאחרונה הסתיימה באליפות), במדי רמה"ש.

-- ניב שמולי --

אליצור יבנה עשתה אמש (א') צעד נוסף בדרך לבניית הקבוצה כאשר החתימה את המתאזרח בן אייזנהרדט (24, 2.08) המגיע מקולג' וויטמן מפורטלנד. בעונת הג'וניור שלו העמיד מספרים יפים של 16.4 נק' ו-6.2 ריב', בעונת הסניור שמר על הממוצעים ורשם 16 נק' ו-4.2 ריב'.

"בן הוא גבוה רב-תכליתי שיכול לשחק עם הגב והפנים לסל, להוריד כדור לרצפה ולזרוק מחוץ לקשת", אמר מאמן הקבוצה, אוהד יתום. "אני שמח מאוד על ההחתמה. החתמנו על קונספט מעניין של מתאזרח בעמדה חמש ואני מאוד מאמין בשחקן הזה. בקרוב נחתים מתאזרח נוסף".

אייזנהרדט מצטרף לתמיר שמחוני ואיגור מאיור שחתמו בקבוצה כבר בתחילת הקיץ. בנוסף אליהם גם יוני דוד ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ימשיך.


גם ברמה"ש עובדים- דן ג'י ימשיך בעמדת המאמן ויחד איתו גם אופיר אקסברד. את ההחתמה הראשונה עשו השבוע בדמותו של רז זהביאן, שחקנה של עירוני נס ציונה מליגת העל, איתה גם עלה ליגה לפני שנתיים.

"אני שמח ונרגש לחזור ולשתף פעולה עם מועדון הכדורסל של רמה"ש" אמר זהביאן, "אני תקווה שאשתמש בניסיון הרב שצברתי במהלך השנים לטובת הפרויקט הנהדר ברמת השרון וכולי ציפייה לתחילת האימונים והמשחקים ביחד עם חברי לקבוצה תחת שרביטו של המאמן דן ג'י. אני מאחל גם לי, לשחקנים, לצוות המקצועי כמו כן לצוות הניהולי הצלחה והנה במהלך העונה הקרובה"







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();