דור- און. נוסע לשחק בחו"ל



שגריר חדש- אלון דור- און
ספסל ,13/07/2014

שחקן נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים אלון דור- און (30, 4.5) מצטרף לסגנית אלופת צרפת. דור- און שיחק בעונה החולפת בבית הלוחם ת"א איתה זכה במדליית ארד ביורוליג, וכן היה שותף למדליית הכסף של הנבחרת באליפות אירופה האחרונה.

בארץ ענף הכדורסל בכיסאות גלגלים אינו מפותח (בלשון המעטה), אבל באירופה דווקא לוקחים אותו ברצינות, ומוכנים להשקיע ברכש וזרים. אלון דור-און, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים, עובר לקבוצה צרפתית MEAUX כשחקן חיזוק זר. ההזמנה מMEAUX, אחת הקבוצות הטובות והותיקות בצרפת שהיא גם סגנית האלופה, הגיע בדיוק בזמן ליום הולדתו ה30 של דור- און שחל השבועץ.

דור-און יעבור עם אשתו ובנו בן ה-10 חודשים בתחילת חודש ספטמבר לעיירה מו, שבפאתי פריז, כשהקבוצה המזמינה דואגת לו למגורים ולשכר נאה.

"אין ספק, זוהי הגשמת חלום עבורי, ומתנה נהדרת ליום ההולדת. אבל, כמובן שהלב נשאר פה עם נבחרת ישראל, אני אגיע לכל המשחקים של הנבחרת, כי עבורי זה הדבר האמיתי."

דור און, נחשב נכה קל (ניקוד על מגרש 4.5). הוא קטוע חצי כף רגל שמאל כתוצאה מפציעה בגיל 15. משאית מחצה את כף רגלו כשעזר להוריו בבציר ענבים. לאחר הקטיעה החל לשחק בליגה הראשונה בכדורסל בכיסאות גלגלים, וכעבור שלוש שנות משחק זומן לנבחרת. דור און למד יחסים בינלאומיים ודיפלומטיה במכללת וויטווטר בארה"ב ושחק כדורסל בכיסאות גלגלים בקבוצת המכללה, איתה זכה בשתי אליפויות בשנים 2007, 2009 ובשני תארי סגנית האלופה ב2008 ו2010. עם סיום הלימודים חזר לארץ והגיע עם נבחרת ישראל לאולימפיאדת בייג'ין שם זכתה במקום ה-6 .

עד לאחרונה היה קפטן קבוצת בית הלוחם תל אביב איתה לקח את גביע המדינה השנה ואיתה זכה במדליית ארד ביורוליג 2014.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();